SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wendy’s w reklamie na Super Bowl pokazuje swoje przewagi nad McDonald’s (wideo)

Sieć fast food Wendy’s zaprezentowała spot przygotowany specjalnie na rozgrywany w weekend finał Super Bowl. Nawiązuje w niej bezpośrednio - wykorzystując m.in. jego logo - do swojego konkurenta McDonald's.

Article

30-sek. spot Wendy's zaczyna się od pokazania logo McDonald's, a pod nim hasła „Flash Frozen”. Film reklamowy ma przede wszystkim zwrócić uwagę, że używana do robienia burgerów w Wendy's wołowina jest zawsze świeża, podczas gdy u konkurenta - jest mrożona. Firma wierzy, że to właśnie świeża wołowina jest jej przewagą nad konkurencją i wyróżnikiem na rynku.

Już w ub.r. w spocie przygotowanym również na Super Bowl pokazano mężczyznę, który próbuje rozmrozić sporą ilość zamrożonych burgerów suszarką do włosów. Tą reklamą marketer chciał przekonać konsumentów, że używa świeżego mięsa, czego nie można powiedzieć o konkurencji.

Nigdy wcześniej jednak firma nie odnosiła się bezpośrednio w swoich reklamach do konkurentów, poprzez wskazanie nazwy czy pokazanie logo. Tym razem się zdecydowała uderzyć w McDonald's.

Autorem kreacji reklamy jest agencja VML.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Wendy’s w reklamie na Super Bowl pokazuje swoje przewagi nad McDonald’s (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl