Wersow i Faustyna Fugińska promują herbaty Lipton

Marka herbat Lipton rozpoczęła współpracę z dwiema popularnymi influencerkami: Wersow (Weroniką Sową) oraz Faustyną Fugińską. Obie współtworzą i promują limitowaną linię czarnych herbat inspirowanych ich ulubionymi smakami i stylami życia.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Wersow i Faustyna Fugińska promują herbaty Lipton
mat.pras.

W ramach kontraktu Wersow i Faustyna nie tylko promują nowe produkty, ale miały realny wpływ na ich powstanie: uczestniczyły w wyborze smaków i procesie twórczym, nadając herbatom swój indywidualny charakter.

Nowe smaki, nowa energia

Efektem tej współpracy są dwa warianty smakowe: Lipton x Wersow – borówka oraz Lipton x Fausti – pomarańcza, które trafiły do sprzedaży na wyłączność w sieci sklepów Biedronka. Obie propozycje dostępne są w opakowaniach zawierających 20 torebek, w sugerowanej cenie detalicznej 9,99 zł.

Każdy ze smaków został opracowany tak, by odzwierciedlał osobowość i styl jednej z influencerek – od słodkich, delikatnych nut po wyraziste, orzeźwiające kompozycje idealne na letni czas, w wersji na zimno i na ciepło.

grafika

Kampania wspierająca

Współpracy towarzyszy kampania digitalowa obejmująca działania z udziałem influencerek w mediach społecznościowych, materiały POS w punktach sprzedaży Biedronka, a także komunikacja trade’owa skierowana do partnerów handlowych. 

Kampania opiera się na naturalnym zaangażowaniu społeczności oraz wysokim zasięgu twórczyń – treści tworzone przez Wersow i Faustynę mają na celu wzmocnienie buzz marketingu i zainteresowania nową linią produktową.

Za koncepcję i realizację kampanii w obszarach influencer marketingu, PR oraz komunikacji digital odpowiada agencja Enyo. Za obsługę współpracy odpowiada agencja Drum.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]