Wersow i Faustyna Fugińska promują herbaty Lipton

Marka herbat Lipton rozpoczęła współpracę z dwiema popularnymi influencerkami: Wersow (Weroniką Sową) oraz Faustyną Fugińską. Obie współtworzą i promują limitowaną linię czarnych herbat inspirowanych ich ulubionymi smakami i stylami życia.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Wersow i Faustyna Fugińska promują herbaty Lipton
mat.pras.

W ramach kontraktu Wersow i Faustyna nie tylko promują nowe produkty, ale miały realny wpływ na ich powstanie: uczestniczyły w wyborze smaków i procesie twórczym, nadając herbatom swój indywidualny charakter.

Nowe smaki, nowa energia

Efektem tej współpracy są dwa warianty smakowe: Lipton x Wersow – borówka oraz Lipton x Fausti – pomarańcza, które trafiły do sprzedaży na wyłączność w sieci sklepów Biedronka. Obie propozycje dostępne są w opakowaniach zawierających 20 torebek, w sugerowanej cenie detalicznej 9,99 zł.

Każdy ze smaków został opracowany tak, by odzwierciedlał osobowość i styl jednej z influencerek – od słodkich, delikatnych nut po wyraziste, orzeźwiające kompozycje idealne na letni czas, w wersji na zimno i na ciepło.

grafika

Kampania wspierająca

Współpracy towarzyszy kampania digitalowa obejmująca działania z udziałem influencerek w mediach społecznościowych, materiały POS w punktach sprzedaży Biedronka, a także komunikacja trade’owa skierowana do partnerów handlowych. 

Kampania opiera się na naturalnym zaangażowaniu społeczności oraz wysokim zasięgu twórczyń – treści tworzone przez Wersow i Faustynę mają na celu wzmocnienie buzz marketingu i zainteresowania nową linią produktową.

Za koncepcję i realizację kampanii w obszarach influencer marketingu, PR oraz komunikacji digital odpowiada agencja Enyo. Za obsługę współpracy odpowiada agencja Drum.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek