„Weź łyk wolności!” w reklamach nowej wersji Nestea (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamująca nowy wariant napoju herbacianego Nestea - Black Tea z ekstraktem z liści stewii i naturalnymi aromatami. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Weź łyk wolności!”, przygotowały firmy McCann Warsaw, Next, MediaCom Warszawa, Fortis i Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Weź łyk wolności!” w reklamach nowej wersji Nestea (wideo)

Reklamy nowego napoju Nestea Black Tea podkreślają, że ma on smak herbaty i owoców oraz zawiera wyłącznie naturalne składniki, m.in. ekstrakt z liści stewii i aromaty. Kampania jest kontynuacją prowadzonej od wielu miesięcy komunikacji marki Nestea pod hasłem „Weź łyk wolności!”, w której odbiorcy są zachęcani, by zatrzymać się na chwilę, złapać oddech, spojrzeć na codzienne sprawy z perspektywy.

Nowa odsłona akcji jest prowadzona od połowy czerwca w telewizji (kanały główne i tematyczne), internecie (serwisy wideo, aktywności w blogosferze) oraz punktach sprzedaży (materiały POS).

Kreacją reklam zajęła się agencja McCann Warsaw, materiały POS przygotowała agencja Fortis, a aktywności w internecie koordynuje agencja Next. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa, a za działania PR - agencja Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu