„Wiadomości” i „M jak miłość” najdroższe w styczniowym cenniku reklamowym Telewizji Polskiej

Biuro Reklamy Telewizji Polskiej zaczyna we wtorek sprzedaż oferty reklamowej na styczeń 2016 roku. Najwięcej trzeba zapłacić, tradycyjnie już, za spoty przy „Wiadomościach” w TVP1 i przy serialu „M jak miłość” w TVP2.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

W TVP1 najdroższe są reklamy przy niedzielnym wydaniu „Wiadomości” - kosztują maksymalnie 43,7 tys. zł (cena netto bez rabatów, za spot 30-sek.). W dni powszednie ceny spotów przy tym serwisie informacyjną wynoszą od 14,6 do 22 tys. zł, a w soboty maksymalnie - 29 tys. zł. Niewiele mniej kosztuje emisja reklamy przy „Sporcie” tuż po „Wiadomościach” - w niedzielne wieczory trzeba zapłacić nawet 42,2 tys. zł, w dni powszednie - do 38 tys. zł, a w soboty - 28 tys. zł.

Na  reklamę przy prognozie pogody po głównym wydaniu „Wiadomości” trzeba wydać do 37,3 tys. zł w niedziele, nawet 33 tys. zł w dni powszednie i 23,6 tys. zł w soboty.

W styczniu na antenie telewizyjnej Jedynki zadebiutują dwa nowe seriale: „Młodzi lekarze” (emisja w niedzielne wieczory o g. 21.30) i „Poldark Wichry losu” w piątki o g. 20.30. Reklama przy pierwszym kosztuje maksymalnie 14 tys. zł, a przy drugim - 16,7 tys. zł.

Cena spotu przy nadawanym w czwartki „Ojcu Mateuszu” wynosi maksymalnie 22 tys. zł, a przy „Blondynce” w niedzielny wieczór - do 31 tys. zł.

W styczniu TVP1 pokaże kilka transmisji z zawodów w skokach narciarskich. I tak np. przy relacji z Pucharu Świata w Willingen trzeba zapłacić do 32,4 tys. zł , a przy transmisji z zawodów w Zakopanem - maksymalnie 32,3 tys. zł. 9 stycznia na antenie TVP1 pokazana zostanie „Gala Mistrzów Sportu” - na reklamę przy tej transmisji marketerzy wydadzą 18 tys. zł.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/w-polsce-rynek-reklamowy-rosnie-o-3-proc-rocznie-globalnie-o-4-5-proc-maleja-udzialy-telewizji-reforma-moze-oslabic-tvp ##

Najdroższą reklamowo pozycją na antenie TVP2 będzie tradycyjnie już serial „M jak miłość” - reklamy przy nim wyceniono od 39,2 do 43,7 tys. zł. Spot przy „Barwach szczęścia” kosztuje od 17,6 do 31,4 tys. zł, a przy „Na dobre i na złe” -  od 29 do 32,8 tys. zł.

Reklama przy programie „Tomasz Lis na żywo” to wydatek rzędu 24,5 tys. zł za jedną emisję, a przy „Magazynie Expressu Reporterów” - 24,2 tys. zł.

21 stycznia na antenie TVP2 zadebiutuje serial „Tutanchamon” - za spot przy nim trzeba zapłacić 9 tys. zł. 10 stycznia natomiast telewizyjna Dwójka będzie relacjonować przebieg Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy - reklama przy finale akcji kosztuje 14 tys. zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię