SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Wiadomości” i „M jak miłość” najdroższe w styczniowym cenniku reklamowym Telewizji Polskiej

Biuro Reklamy Telewizji Polskiej zaczyna we wtorek sprzedaż oferty reklamowej na styczeń 2016 roku. Najwięcej trzeba zapłacić, tradycyjnie już, za spoty przy „Wiadomościach” w TVP1 i przy serialu „M jak miłość” w TVP2.

W TVP1 najdroższe są reklamy przy niedzielnym wydaniu „Wiadomości” - kosztują maksymalnie 43,7 tys. zł (cena netto bez rabatów, za spot 30-sek.). W dni powszednie ceny spotów przy tym serwisie informacyjną wynoszą od 14,6 do 22 tys. zł, a w soboty maksymalnie - 29 tys. zł. Niewiele mniej kosztuje emisja reklamy przy „Sporcie” tuż po „Wiadomościach” - w niedzielne wieczory trzeba zapłacić nawet 42,2 tys. zł, w dni powszednie - do 38 tys. zł, a w soboty - 28 tys. zł.

Na  reklamę przy prognozie pogody po głównym wydaniu „Wiadomości” trzeba wydać do 37,3 tys. zł w niedziele, nawet 33 tys. zł w dni powszednie i 23,6 tys. zł w soboty.

W styczniu na antenie telewizyjnej Jedynki zadebiutują dwa nowe seriale: „Młodzi lekarze” (emisja w niedzielne wieczory o g. 21.30) i „Poldark Wichry losu” w piątki o g. 20.30. Reklama przy pierwszym kosztuje maksymalnie 14 tys. zł, a przy drugim - 16,7 tys. zł.

Cena spotu przy nadawanym w czwartki „Ojcu Mateuszu” wynosi maksymalnie 22 tys. zł, a przy „Blondynce” w niedzielny wieczór - do 31 tys. zł.

W styczniu TVP1 pokaże kilka transmisji z zawodów w skokach narciarskich. I tak np. przy relacji z Pucharu Świata w Willingen trzeba zapłacić do 32,4 tys. zł , a przy transmisji z zawodów w Zakopanem - maksymalnie 32,3 tys. zł. 9 stycznia na antenie TVP1 pokazana zostanie „Gala Mistrzów Sportu” - na reklamę przy tej transmisji marketerzy wydadzą 18 tys. zł.

Najdroższą reklamowo pozycją na antenie TVP2 będzie tradycyjnie już serial „M jak miłość” - reklamy przy nim wyceniono od 39,2 do 43,7 tys. zł. Spot przy „Barwach szczęścia” kosztuje od 17,6 do 31,4 tys. zł, a przy „Na dobre i na złe” -  od 29 do 32,8 tys. zł.

Reklama przy programie „Tomasz Lis na żywo” to wydatek rzędu 24,5 tys. zł za jedną emisję, a przy „Magazynie Expressu Reporterów” - 24,2 tys. zł.

21 stycznia na antenie TVP2 zadebiutuje serial „Tutanchamon” - za spot przy nim trzeba zapłacić 9 tys. zł. 10 stycznia natomiast telewizyjna Dwójka będzie relacjonować przebieg Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy - reklama przy finale akcji kosztuje 14 tys. zł.

Dołącz do dyskusji: „Wiadomości” i „M jak miłość” najdroższe w styczniowym cenniku reklamowym Telewizji Polskiej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl