SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

2,72 mln widzów „Wiadomości” z debiutem nowego studia i oprawy

Pierwsze wydanie „Wiadomości” z nowego studia i w nowej oprawie, pokazane w niedzielę o godz. 19.30 w TVP1 i TVP Info, oglądało średnio 2,72 mln widzów - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl.

W niedzielę, 12 maja o godz. 19.30 dziennik Telewizji Polskiej „Wiadomości” po raz pierwszy został nadany z nowego studia. Serwis zyskał również nową scenografię, a także odświeżoną oprawę wizualno-muzyczną.

Średnia widownia tego wydania dziennika na antenie TVP1 i TVP Info wyniosła 2,72 mln osób. Przełożyło się to na 18,30 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,61 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 13,48 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

Na antenie Jedynki „Wiadomości” oglądało 2,22 mln osób, co dało tej stacji odpowiednio 14,95 proc., 8,76 proc. i 11,32 proc. udziału. Z kolei na antenie TVP Info serwis miał średnio 498 tys. osób, co dało tej stacji odpowiednio 3,35 proc., 1,85 proc. i 2,16 proc. udziału.

Przynajmniej przez 1 minutę audycję w TVP1 obejrzało 4,20 mln osób w grupie 4+, a w TVP Info - 909 tys. widzów (w 16-49 było to odpowiednio 926 tys. i 167 tys., a w 16-59 - 1,79 mln i 310 tys.).

Dla porównania w kwietniu 2019 roku „Wiadomości” oglądało średnio 1,94 mln widzów w TVP1 i 476 tys. widzów w TVP Info (łącznie było to 2,41 mln oglądających).

Remont nowego studia „Wiadomości” rozpoczął się w połowie lipca ub.r. Od tego czasu główne wydanie serwisu telewizyjnej Jedynki jest nadawane ze studia zajmowanego przez „Panoramę”.

- To jest rewolucyjna zmiana scenografii studia oraz oprawy graficznej i muzycznej naszego sztandarowego programu informacyjnego. W ostatnim czasie zmodyfikowaliśmy formułę „Wiadomości”, w której zdynamizowaliśmy sposób przedstawiania newsów, a także zwiększyliśmy częstotliwość łączeń na żywo z naszymi reporterami z miejsc w których dzieją się najważniejsze wydarzenia w Polsce i na świecie. Teraz do tego dodajemy supernowoczesne studio oraz supernowoczesne technologie graficzne - kilka dni temu mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jarosław Olechowski, dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej. - Nowe studio „Wiadomości” to nasz kolejny krok w kierunku odbudowy siły i prestiżu Telewizji Polskiej - dodaje.

Na stałe w każdym wydaniu „Wiadomości” wykorzystywane są technologie: Virtual Window oraz Augmented Reality.

Nową oprawę głównego wydania wieczornego serwisu informacyjnego TVP1 przygotowała firma Platige Image. Odpowiada także za jej wdrożenie i serwisowanie.

Dołącz do dyskusji: 2,72 mln widzów „Wiadomości” z debiutem nowego studia i oprawy

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
DareK
Kura nie pomogła i nawet helikopter nie pomogło oglądalność Kurski to ma głupie pomysły i łeb
odpowiedź
User
Waldek
3 miliony Fakty TVN 19:00 liderem tylko oni są niepokonani brawooo Fakty TVN
odpowiedź
User
Yeti
Waldek, czekamy na ten sam komentarz pod pseudonimem Janek.
odpowiedź