SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Widzowie nadal chcą interaktywnej telewizji

Interaktywna telewizja wciąż cieszy się popularnością wśród odbiorców.

Wielu amerykańskich telewidzów używa swoich pilotów nie tylko do poprawiania poziomu ostrości, kontrastu czy głośności w telewizorze - informuje na swojej stronie internetowej eMarketer, powołując się na badanie firmy Harris Interactive.

Ponad 70 procent respondentów wykorzystuje obecnie swoje piloty do poruszania się po telewizyjnych przewodnikach, ustawiania i wybierania nagrywania programów w urządzeniach DVR (digital video recorder) czy też oglądania materiałów "na żądanie".

Spora grupa badanych wyraziła również chęć interakcji z różnego rodzaju programami. Przykładowo 72 procent respondentów oglądających reality show wyraża chęć interakcji z tego typu programami, tak samo jest w przypadku 65 procent badanych oglądających wydarzenia sportowe oraz 66 procent widzów reklam.

Przeprowadzone w listopadzie i grudniu zeszłego roku wśród dorosłych Amerykanów badanie Harris Interactive, sponsorowane było przez firmę Ensequence.

źródło: eMarketer

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Widzowie nadal chcą interaktywnej telewizji

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl