„Więcej filmów” w kampanii Kinoplex.pl

Wystartowała wizerunkowa kampania reklamowa serwisu Kinoplex.pl (należącego do Agory), prowadzona pod hasłem „Więcej filmów”. Akcja potrwa do końca sierpnia.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
„Więcej filmów” w kampanii Kinoplex.pl

Kampania „Więcej filmów” ma podkreślać możliwość wyboru wielu tytułów przez użytkowników Kinoplex.pl.

Reklamom towarzyszy konkurs na najbardziej kreatywny plakat filmowy, który rozpocznie się 23 lipca i potrwa do zakończenia akcji. Zwycięzców wybierze jury, w skład którego znajdą się m.in. Marek Raczkowski, Tymon Tymański oraz Magdalena Danaj. Nagrodami w konkursie są telewizory, tablety i notebooki.

grafika

Akcja obejmuje internet (serwisy Gazeta.pl, YouTube.com, Filmweb.pl, serwisy społecznościowe oraz Google Ad Network), outdoor (nośniki AMS), prasę („Gazeta Wyborcza”, „Metro”), telewizję (Stopklatka TV, MTV) oraz kina (Cinema City i Helios). Za przygotowanie kampanii, kreację oraz planowanie mediów odpowiada dział marketingu Gazeta.pl.

W kwietniu br. Kinoplex.pl odwiedziło 125,9 tys. internautów, którzy wykonali w serwisie 1,03 mln odsłon, a każdy spędził w nim średnio 66:15 minuty (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana