SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Więcej niż rozrywka” - jesienna kampania TV Puls

Kilka dni temu kampania TV Puls pod hasłem „więcej niż rozrywka!”, która ma na celu utrwalenie w świadomości widzów wizerunku TV Puls jako stacji rozrywkowej oraz przybliżenie odbiorcom oferty programów rozrywkowych.

„Więcej niż rozrywka” - jesienna kampania TV Puls

 TV Puls nawiązała na potrzeby kampanii wizerunkowej współpracę z rysownikiem, który wykonał ilustracje do reklam. Kreacje oparte na powstałych ilustracjach mają podkreślać rozrywkowy charakter stacji.  Jak tłumaczy nadawca przedstawiają one „ludzi, którzy wykonując różne czynności, związane z rozrywką, lub z emocjami, nie mogą oderwać się od oglądania TV Puls, gdyż program ten, oferuje im więcej niż rozrywkę”. Kampania wizerunkowa pojawi się w TV guide’ach oraz w internecie.
 


 

W dziennikach promowane będą poszczególne pozycje z prime time’u TV Puls. Reklamy promujące poszczególne programy, mają pojawiać się w dniu swojej emisji.

Kreacje reklamowe, dotyczące poszczególnych formatów przygotowane zostały przez Dział Marketingu TV Puls, który odpowiada także za zakup mediów w kampanii.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Więcej niż rozrywka” - jesienna kampania TV Puls

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl