Więcej smaku, aromatu i radości z gotowania w nowej reklamie Prymatu (wideo)

Pod hasłem „Prymat… i chcesz więcej” rozpoczęła się nowa kampania reklamowa producenta przypraw Prymat. Marka w reklamach skupia się nie tylko na smaku, ale również na emocjach i przekonuje, że z jej produktami „każda chwila nabiera smaku”.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Więcej smaku, aromatu i radości z gotowania w nowej reklamie Prymatu (wideo)

Hasło przewodnie kampanii „i chcesz więcej” odnosi się do tego, z czym marka ma być kojarzona, czyli: więcej smaku, więcej aromatu, więcej radości z gotowania i więcej pasji.

Producent przypraw w reklamach odnosi się nie tylko do smaku, z którym przyprawy są utożsamiane, ale też do emocji. Pokazuje, że gotowanie wcale nie musi być czymś rutynowym i obowiązkowym, ale może być przyjemnością.

Kampania ruszyła 1 lipca od emisji spotu reklamowego w wybranych stacjach telewizyjnych. Ich uzupełnieniem są billboardy sponsorskie. Wkrótce też pojawią się reklamy na nośnikach reklamy zewnętrznej, w radiu, internecie oraz punktach sprzedaży.Marka dodatkowo partneruje kilku imprezom plenerowym w całej Polsce.

grafika

Prymat nie podaje nazw agencji odpowiedzialnych za realizację kampanii.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-kuchenne-rewolucje-tvn-magdy-gessler-wiosna-2019,7171067911440513a ##

W ostatnim czasie marka nie prowadziła szerokiej kampanii w telewizji.

Od kilku lat jej produkty są lokowane w programie „Kuchenne rewolucje” oraz w „Doradca smaku” w TVN. Ambasadorem marki jest kucharz Robert Sowa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?