SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Więcej smaku, aromatu i radości z gotowania w nowej reklamie Prymatu (wideo)

Pod hasłem „Prymat… i chcesz więcej” rozpoczęła się nowa kampania reklamowa producenta przypraw Prymat. Marka w reklamach skupia się nie tylko na smaku, ale również na emocjach i przekonuje, że z jej produktami „każda chwila nabiera smaku”.

Article

Hasło przewodnie kampanii „i chcesz więcej” odnosi się do tego, z czym marka ma być kojarzona, czyli: więcej smaku, więcej aromatu, więcej radości z gotowania i więcej pasji.

Producent przypraw w reklamach odnosi się nie tylko do smaku, z którym przyprawy są utożsamiane, ale też do emocji. Pokazuje, że gotowanie wcale nie musi być czymś rutynowym i obowiązkowym, ale może być przyjemnością.

Kampania ruszyła 1 lipca od emisji spotu reklamowego w wybranych stacjach telewizyjnych. Ich uzupełnieniem są billboardy sponsorskie. Wkrótce też pojawią się reklamy na nośnikach reklamy zewnętrznej, w radiu, internecie oraz punktach sprzedaży.
Marka dodatkowo partneruje kilku imprezom plenerowym w całej Polsce.


Prymat nie podaje nazw agencji odpowiedzialnych za realizację kampanii.

W ostatnim czasie marka nie prowadziła szerokiej kampanii w telewizji.

Od kilku lat jej produkty są lokowane w programie „Kuchenne rewolucje” oraz w „Doradca smaku” w TVN. Ambasadorem marki jest kucharz Robert Sowa.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Więcej smaku, aromatu i radości z gotowania w nowej reklamie Prymatu (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mat Prym
"Prymat. I chcesz więcej." - gdyż ponieważ Prymat nie spełnia oczekiwań :) Wspaniałe copy heh.
1 0
odpowiedź
User
Zorg
"Prymat nie podaje nazw agencji odpowiedzialnych za realizację kampanii."

Na szczęście! Ma choć trochę litości ta firma.
0 1
odpowiedź