SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wieden+Kennedy zamiast Anomaly zajmie się globalną obsługą reklamową Duracella

Producent baterii Duracell wybrał w przetargu agencję Wieden+Kennedy z Nowego Jorku do obsługi globalnego budżetu kreatywnego. Tym samym kończy współpracę z siecią reklamową Anomaly.

Article

Pierwsze projekty przygotowane przez nowojorską agencję Wieden+Kennedy zostaną pokazane na początku 2017 roku. Agencja odpowiadać będzie za obsługę reklamową wszystkich produktów Duracella w internecie (w tym w mediach społecznościowych), telewizji oraz w zakresie designu.

Ostatnio obsługą reklamową Duracella zajmowała się sieć Anomaly MDC Partners, która wygrała przetarg tej firmy w 2014 roku. Pokonała w nim wówczas agencje Grey, mcgarrybowen i Saatchi&Saatchi (która wówczas broniła obsługi tego klienta).

Różne źródła wskazują, że marka Duracell jest najlepiej sprzedającą się marką baterii na rynku amerykańskim. Z danych Kantar wynika, że w 2015 roku firma wydała w Stanach Zjednoczonych na reklamę 30 mln dolarów i 11 mln dolarów w pierwszej połowie br.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Wieden+Kennedy zamiast Anomaly zajmie się globalną obsługą reklamową Duracella

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl