„Wiele elementów, jeden decydujący” w kampanii Comarch (wideo)

W telewizji, internecie i prasie rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa firmy Comarch. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Wiele elementów, jeden decydujący”, przygotowały firmy Sointeractive i MEC.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:

Nowa kampania Comarch przekonuje, że jednym z decydujących czynników sukcesu przedsiębiorstwa jest odpowiednie oprogramowanie do zarządzania nim.

- Chcemy podkreślić, że dzisiaj jest to równie istotne, jak umiejętności zarządcze, kompetencje kadrowe czy wysoka jakość oferowanych przez nie produktów czy usług - opisuje Anna Krupińska, specjalista ds. marketingu w Comarch. - Narzędzia informatyczne, jakimi są systemy klasy ERP, pozwalają przedsiębiorcom dostrzegać luki i szanse, dają możliwość lepszego wykorzystywania posiadanych zasobów, automatyzacji procesów i pracy, eliminacji błędów, zbierania wiedzy, analizowania i wyciągania wniosków. Stąd hasło kampanii: „Wiele elementów, jeden decydujący” - dodaje Kamil Góral, dyrektor Centrum Rozwoju Biznesu, odpowiedzialny w Comarch za marketing sektora ERP.

Akcja reklamowa - zaplanowana do końca maja - obejmuje telewizję (m.in. billboardy sponsorskie w TVP1, TVN24 i TVN CNBC), internet oraz prasę (wydania mobilne pism biznesowych). Kreację kampanii przygotowała agencja Sointeractive, a zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC.

grafika

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"