SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Wiele śniadań - jedna Śniadaniowa” w kampanii margaryny Śniadaniowa

Firma Bielmar rozpoczęła kampanię reklamową margaryny Śniadaniowa. Działania zrealizowane przez agencje Schulz Brand Friendly i Zaza Media mają wzmocnić jej wizerunek jako produktu wysokiej jakości.

Article

Kompleksowe działania reklamowe rozpoczęły się w czwartek. Celem kampanii realizowanej pod hasłem „Wiele śniadań - jedna Śniadaniowa” jest wzmocnienie wizerunku produktu wysokiej jakości, który jest niezbędnym składnikiem kanapki na śniadanie.

Kampania nawiązuje do codziennych rytuałów związanych z porannymi posiłkami. Ma przekonać konsumentów, że śniadanie to podstawą dnia, a dobrze przygotowane, czyli właściwie zbilansowane - to dawka energii na cały dzień.

Działania reklamowe zostały zaplanowane na trzy miesiące. Od początku września reklamy pojawią się w wybranych magazynach konsumenckich, m.in. w „Poradniku Domowym”, „Pani Domu” czy „Przyjaciółce”. Z początkiem miesiąca ruszyły też emisje spotów reklamowych w Polsacie, TVP, TVN oraz stacjach tematycznych.

Kreacją kampanii zajęła się agencja Schulz Brand Friendly. Planowanie i zakup mediów oraz działania PR realizuje agencja Zaza Media.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Wiele śniadań - jedna Śniadaniowa” w kampanii margaryny Śniadaniowa

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl