SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wielka kampania reklamowa "Wiadomości"

W całej Polsce pojawią się billboardy z twarzami głównych dziennikarzy m.in.: Durczoka, Kunicy, Gawryluk, Ziemca, Wysockiej i Kraśko.

31 grudnia TVP rozpoczyna kampanię promującą „Wiadomości” główny serwis informacyjny w TVP. Jej celem jest umocnienie pozycji „Wiadomości” jako lidera wśród programów informacyjnych w Polsce. 

W ramach kampanii w całej Polsce pojawią się billboardy z twarzami głównych prezenterów i reporterów „Wiadomości” i hasłem „Wiadomości – zawsze sprawdzone”. W kampanii udział wezmą Kamil Durczok i Mikołaj Kunica, Dorota Gawryluk i Jacek Gasiński, Krzysztof Ziemiec i Jacek Karnowski oraz Dorota Wysocka i Piotr Kraśko. 70 tablic wielkoformatowych pojawi się łącznie w 140 lokalizacjach w największych miastach Polski. Kampanię, która będzie trwała cztery tygodnie, przygotował Dom Mediowy Zenithmedia

Jak wynika z danych TVP w badaniach prowadzonych przez SMG/KRC „Wiadomości” uzyskały najwyższy wskaźnik przywiązania do serwisu. Od września do grudnia br. wskaźnik ten wzrósł z poziomu 8 do 17 punktów i jest najwyższy spośród wszystkich serwisów informacyjnych. Dla porównania, wskaźnik ten dla „Faktów” wynosi 15 punktów, a dla „Wydarzeń” - 8*.

W grudniu 2004 r.  główne wydanie "Wiadomości" przyciągało średnio 4 984,3 tys. widzów, w grudniu br. liczba ta wzrosła do 5 124,82 tys.**.

*(źródło SMG/KRC, badanie ciągłe, dane na dzień 18.12.2005).
** TNS OBOP

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Wielka kampania reklamowa "Wiadomości"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl