Wielka loteria na 22. urodziny sieci „Piotr i Paweł”

W 22. rocznicę powstania firmy sieć supermarketów „Piotr i Paweł” przygotowała dla swoich klientów loterię urodzinową, w której całkowita wartość nagród wynosi ponad 115 tysięcy złotych. Loteria potrwa do 23 października.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Do wzięcia udziału w loterii urodzinowej sieci supermarketów „Piotr i Paweł” uprawnia firmowa karta rabatowa, którą w okresie świętowania urodzin można otrzymać za zakupy o wartości minimum 50 zł (na jednym paragonie). Aby wziąć udział w loterii należy zrobić zakupy w jednym z supermarketów „Piotr i Paweł” na dowolna kwotę, jednak nie później niż 23 października 2012 r., okazać w kasie kartę rabatową „Piotr i Paweł”, odebrać kupon loterii i zachować paragon potwierdzający dokonanie zakupów.

Nagrodą główną loterii „Piotr i Paweł” jest Alfa Romeo MiTo. Oprócz samochodu na zwycięzców czekają jeszcze 242 nagrody, a wśród nich roboty wieloczynnościowe Kitchen Aid Artisan, tablety Samsung Galaxy Tab 2 oraz zestawy produktów spożywczych marki własnej „Piotr i Paweł”.

Jubileuszową loterię sieci supermarketów „Piotr i Paweł” wspiera kampania reklamowa prowadzono w prasie ogólnopolskiej ((Viva, Show, Twój Styl, Gazeta Wyborcza, Wysokie Obcasy, Newsweek, Polityka), w RMF FM, na portalu Onet.pl oraz w punktach sprzedaży. O loterii informuje także fanpage firmy na Facebooku.

grafika

Za kampanię od strony kreacji odpowiedzialna była agencja Monsoon, a za organizację loterii odpowiadała agencja Smolar. Za zakup mediów odpowiadał dział marketingu sieci „Piotr i Paweł”.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej