SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Poszukiwanie wielkanocnych słodkości w reklamie Milki (wideo)

"Delikatność smakuje lepiej" to hasło wielkanocnej kampanii marki słodyczy Milka (Mondelēz International). Globalnie działania przygotowały Ogilvy Germany i Scholz & Friends Hamburg.

Głównym wątkiem nowego spotu reklamowego Milka jest zabawa w poszukiwanie wielkanocnych słodkości. W świąteczny poranek pełne entuzjazmu dzieci budzą się, nie mogąc doczekać się poszukiwania czekoladowych jajek i zajączków, skrzętnie ukrytych w ich ogrodzie. Wielkanocnej zabawie bacznie przyglądają się wzruszeni rodzice, którzy czerpią radość ze wspólnie spędzanych chwil.

Reklama jest emitowana w telewizji, na platformach digitalowych oraz w serwisach społecznościowych, jak Facebook i YouTube.

- Historia ukazana w naszym najnowszym świątecznym spocie jest silnie osadzona w fundamentach marki Milka. Nową komunikacją wielkanocną chcemy inspirować wszystkich do czerpania radości z chwil, które spędzamy w gronie najbliższych, dzięki czemu umacniamy łączące nas więzi i tworzymy zupełnie nowe i niezapomniane wspomnienia - komentuje Maciej Kruszewski, brand manager Milka Seasonals, Poland.

Wirtualna świąteczna gra Milka

By zachęcić Polaków do wielkanocnego poszukiwania słodyczy, Milka stworzyła wirtualną grę, dzięki której każdy będzie mógł zabawić się w zbieranie słodkości poukrywanych w swojej najbliższej okolicy bez konieczności wychodzenia z domu.

To wszystko dzięki wykorzystaniu map Google, które stały się planszą tej gry. W grze uwzględniony został również element edukacyjny: każdy zajączek skrywa ciekawostkę świąteczną poświęconą polskiej tradycji wielkanocnej lub świątecznym zwyczajom obchodzonych w innych krajach.

Gra będzie dostępna na urządzeniach mobilnych pod adresem wielkanocneszukajki.pl.

Globalnie wielkanocna kampania Milka została opracowana przez Ogilvy Germany i Scholz & Friends Hamburg. Za pomysł oraz realizację aktywacji konsumenckiej w Polsce odpowiada agencja Ogilvy Polska. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare, a aktywnościami w mediach społecznościowych agencja Liquid Thread.

Dołącz do dyskusji: Poszukiwanie wielkanocnych słodkości w reklamie Milki (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl