SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Wielki Konkurs” w „CKM”, „Voyage” i Discovery

W czasopismach „CKM” i „Voyage” oraz kanałach Discovery trwa „Wielki Konkurs”. Akcję opartą na SMS-owym quizie realizuje Grupa One-2-One.

„Wielki Konkurs” w „CKM”, „Voyage” i Discovery

W „Wielkim Konkursie” czytelnicy „CKM” i „Voyage” oraz widzowie Discovery mogą wziąć udział, wysyłając SMS z odpowiedzią na pytanie, które jest zawarte w reklamach emitowanych w tych mediach. Po wysłaniu poprawnej odpowiedzi na pytanie główne, uczestnik otrzymuje SMS-em pierwsze pytanie quizowe. Wygrywają te osoby, które najszybciej udzielą prawidłowej odpowiedzi. Główną nagrodą jest rekreacyjny samochód Zumico ORS.

Akcję – rozpoczętą 9 sierpnia, a zaplanowaną do 5 września – prowadzą wspólnie Wydawnictwo Marquard i Discovery Channel. Natomiast przygotowaniem i obsługą konkursu SMS-owego zajmuje się Grupa One-2-One.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Wielki Konkurs” w „CKM”, „Voyage” i Discovery

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl