Durex i Abstra przygotowały "Wielki Test Wiedzy O Seksie"

Marka Durex i Abstra wystartowali z nowym formatem edukacyjno-rozrywkowego kanału „Jak TO robić?”. W nowej odsłonie kanału zaproszeni goście sprawdzą swoją wiedzę dotyczącą seksu w „Wielkim Teście Wiedzy”.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

„Wielki Test Wiedzy o Seksie” stanowi swoiste zwieńczenie projektu „Jak TO robić?”. Nowa formuła zakłada 16 odcinków, z czego pierwszy został opublikowany 22 lutego na kanale „Jak TO robić?”. Runda finałowa formatu będzie miała miejsce w grudniu 2021 r.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/abstra-wyniki-finansowe-2019-rok-wzrost-wplywow-o-18-proc-i-3-4-mln-zl-straty-2-2-mln-zl-od-funduszu-wandzlow-i-lesnodorskiego ##

Nowy format w "Jak TO robić"

W nowym formacie w każdym z 16 odcinków trzech zaproszonych gości ze świata YouTube sprawdzi swoją wiedzę na tematy związane z seksem czy relacjami. W projekcie wystąpią m.in. Natsu, MartiRenti, Nadia Długosz, Patrycja Mołczanow, Rafał Masny, Czarek Jóźwik, Marcin Dubiel, Gimper czy Paweł Svinarski.

Prowadzącą „Wielkiego Testu Wiedzy o Seksie” jest Maja Wacnik – znana już widzom z kanału ,,Jak To Robić?”.

- Jest nam niezmiernie miło, że wraz z marką Durex możemy tworzyć fantastyczne medium - , stanowiące źródło rzetelnej wiedzy na tematy związane z dojrzewaniem, seksem, które z roku na rok cieszy się większym zainteresowaniem. To bardzo satysfakcjonujące, że jako Abstra możemy przysłużyć się do propagowania edukacji seksualnej wśród nastolatków w Polsce wykorzystując najlepiej przystosowany do tego kanał jakim jest YouTube - powiedziała, Aleksandra Pietrzyk-Zawadzka, dyrektor ds. sprzedaży i realizacji komercyjnej w Abstra.

Jak zapowiedzieli twórcy kanału, emisja programu będzie odbywała się raz na miesiąc.

Za kreację, produkcję oraz strategię promocji i dystrybucji, a także prowadzenie oficjalnego konta na Instagramie odpowiada Abstra.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"