100 tys. użytkowników WiFi Calling w T-Mobile Polska

T-Mobile Polska poinformował, że z wprowadzonej przez niego jesienią 2016 roku usługi WiFi Calling korzysta już 100 tysięcy abonentów. Wcześniej operator zakładał wykorzystanie WiFi Calling przez 50 tysięcy użytkowników do początku tego roku.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

O rosnącej popularności WiFi Calling poinformował Adam Sawicki, szef T-Mobile Polska, we wpisie na Twitterze. Poinformował, że na początku marca br. liczba abonentów korzystających z WiFi Calling osiągnęła pułap 100 tys.

Chwaląc się wynikami nowej usługi Sawicki odniósł się do konkurenta kierowanej przez niego firmy, sieci Orange. Zaznaczył, że Orange Polska dopiero wprowadza WiFi Calling do swojej oferty, tymczasem T-Mobile już teraz może cieszyć się dużą popularnością tej usługi.

Technologię WiFi Calling T-Mobile udostępnił w listopadzie ub.r. WiFi Calling pozwala na realizowanie połączeń głosowych i wysyłanie/odbieranie SMS/MMS łącząc się z dowolną dostępną siecią WiFi w Polsce i za granicą. Technologia jest przydatna przede wszystkim w miejscach, w których z różnych przyczyn siła sygnału operatora jest ograniczona, takich jak piwnice, budynki o bardzo grubych murach, czy bardzo oddalone od stacji bazowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]