SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wiktoria Jakubowska redaktor naczelną serwisów lifestyle WP, Michał Gąsior szefem contentu

W czerwcu pracę w redakcji Wirtualnej Polski (Wirtualna Polska Media) rozpocznie Michał Gąsior jako szef contentu, a od lipca redaktor naczelną serwisów lifestyle będzie Wiktoria Jakubowska.

Wiktoria Jakubowska i Michał Gąsior / fot. Wirtualna Polska, materiały prasowe Wiktoria Jakubowska i Michał Gąsior / fot. Wirtualna Polska, materiały prasowe

Michał Gąsior zajmie nowo utworzone stanowisko w redakcji, będzie odpowiedzialny za nadzorowanie linii programowej WP, koordynowanie współpracy kilkunastu redakcji i zarządzanie treściami newsowymi w serwisach.

Natomiast od lipca redaktor naczelną serwisów lifestyle’owych (WP Kobieta, WP Kuchnia, WP Turystyka) będzie Wiktoria Jakubowska, która będzie odpowiedzialna za kierowanie pracą trzech redakcji, kreowanie ich linii redakcyjnej oraz współtworzenie strategii w tym segmencie.

- Wiktoria Jakubowska i Michał Gąsior to doświadczeni menedżerowie mediów, z sukcesami, a do tego wciąż głodni kolejnych i dalszego rozwoju. Dlatego świetnie wpisują się w wizję zespołu, który buduję od połowy grudnia ubiegłego roku - stwierdza Piotr Mieśnik, redaktor naczelny Wirtualnej Polski.

Gąsior przez ostatnie 4 lata w naTemat.pl

Michał Gąsior przez ostatnie 4 lata pracował w naTemat.pl, gdzie był reporterem, wydawcą i szefem strony głównej. W październiku ub.r. awansował na stanowisko szefa ds. contentu,  odpowiadał za stronę główną serwisu oraz treści tworzone w ramach całej Grupy. Wcześniej był m.in. współpracownikiem „Newsweeka” i dziennika „Nowiny”.

Wiktoria Jakubowska poprzednio pracowała jako redaktor naczelna serwisu Plotek.pl, odpowiadała m.in. za realizację celów zasięgowych serwisu, prowadzenie projektów sprzedażowych oraz powstanie działu „Plotek-opinie”. Z Plotek.pl była w sumie związana przez 6 lat. Wcześniej pełniła funkcje redaktora i wydawcy.

Według badania Mediapanel, w marcu 2021 roku z produktów internetowych WP korzystało 21,9 mln Polaków.