SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Maskotki wilczków do wygrania w promocji wody Rodowita z Roztocza

Ruszyła ogólnopolska promocja konsumencka wody mineralnej Rodowita z Roztocza. Akcja „Wilczki” wspierana jest dedykowaną komunikacją w telewizji, Internecie oraz działaniami w punktach sprzedaży.

Już po raz drugi marka Rodowita przygotowała dla swoich konsumentów akcję promocyjną „Wilczki”. Do wygrania jest 18 tysięcy maskotek wilczej rodziny, do której w tym roku dołączyły dwie nowe postacie.

Aby wziąć udział w promocji, wystarczy kupić dowolne produkty Rodowita, na stronie wilczki-rodowita.pl zarejestrować paragon i po zebraniu 48 punktów (1 butelka to 1 punkt) wybrać nagrodę. Do zebrania jest aż 6 różnych wilczków. W promocji biorą udział wszystkie wody Rodowita (niegazowana, delikatnie gazowana i mocno gazowana) oraz wszystkie pojemności (0,6 l i 1,5 l).

– Poprzednia akcja cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem konsumentów i klientów, dlatego nie wieliśmy wątpliwości, że warto ją nie tylko ponowić, ale także dodatkowo zaskoczyć czymś nowym rynek i konsumentów – mówi Agnieszka Tarczyńska, dyrektor sprzedaży.

Akcja Rodowitej rozpoczęła się 15 czerwca i potrwa do 18 września br. lub do wyczerpania puli nagród.

"Wilczki" reklamowane w telewizji

Promocji towarzyszy nowa odsłona spotu telewizyjnego, który jest kontynuacją komunikacji opartej na symbolach marki – wyjątkowego źródła zlokalizowanego w samym sercu dzikiej natury Roztocza, jednego z najczystszych obszarów Polski oraz białej wilczycy.

Spot emitowany jest od 15 czerwca br. we wszystkich stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych. Oprócz kampanii telewizyjnej zaplanowano działania w mediach społecznościowych, internecie i outdoorze wykorzystując nośniki systemowe i transport miejski. Promocja wspierana jest również materiałami POS w sklepach.

Mechanizm konkursu i materiały POS przygotowała agencja PeterWild, która jest również organizatorem akcji. Za nową odsłonę kreacji ATL oraz za strategię komunikacji odpowiada Rozgłos. Media planuje i kupuje Starcom. Działania w mediach społecznościowych prowadzi agencja MDI.

Dołącz do dyskusji: Maskotki wilczków do wygrania w promocji wody Rodowita z Roztocza

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl