Wilkinson: Lubię to zamiast L-E-M

Lubię to - Social Media Agency wygrała przetarg na obsługę marki Wilkinson w serwisach Facebook i YouTube. Poprzednio zajmowała się tym agencja L-E-M.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Lubię to - Social Media Agency przez pół roku będzie prowadzić stronę Wilkinsona na Facebooku oraz kanał tej marki na YouTubie. Obsługa obejmuje działania interaktywne, które mają na celu budowanie wizerunku tego brandu i wzmocnienie jego więzi z odbiorcami. Przez ostatnie pół roku obecnością Wilkinsona w serwisach społecznościowych zajmowała się agencja L-E-M, która m.in. współorganizowała akcję pod hasłem „Cała Polska goli »Siarę«!” (przeczytaj więcej o niej).

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Władze TVP i Polskiego Radia maglowane w Sejmie. Reporter Republiki pytał o garnitury

Władze TVP i Polskiego Radia maglowane w Sejmie. Reporter Republiki pytał o garnitury

Były youtuber z zarzutami. Prokuratura wyjaśnia, czemu wciąż nie ma go w Polsce

Były youtuber z zarzutami. Prokuratura wyjaśnia, czemu wciąż nie ma go w Polsce

Nowe stacje nadal bez koncesji. Nie wszyscy uruchomią odpowiedniki MTV

Nowe stacje nadal bez koncesji. Nie wszyscy uruchomią odpowiedniki MTV

Rekord ChataGPT w Polsce. Zostawił w tyle kilka dużych portali

Rekord ChataGPT w Polsce. Zostawił w tyle kilka dużych portali

Wydawnictwo Bauer w nowym miejscu. Zmieniło biuro we Wrocławiu

Wydawnictwo Bauer w nowym miejscu. Zmieniło biuro we Wrocławiu

Zmiany w "The Voice of Poland". Bitwy na nowych zasadach

Zmiany w "The Voice of Poland". Bitwy na nowych zasadach