Wilkinson: Lubię to zamiast L-E-M

Lubię to - Social Media Agency wygrała przetarg na obsługę marki Wilkinson w serwisach Facebook i YouTube. Poprzednio zajmowała się tym agencja L-E-M.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Lubię to - Social Media Agency przez pół roku będzie prowadzić stronę Wilkinsona na Facebooku oraz kanał tej marki na YouTubie. Obsługa obejmuje działania interaktywne, które mają na celu budowanie wizerunku tego brandu i wzmocnienie jego więzi z odbiorcami. Przez ostatnie pół roku obecnością Wilkinsona w serwisach społecznościowych zajmowała się agencja L-E-M, która m.in. współorganizowała akcję pod hasłem „Cała Polska goli »Siarę«!” (przeczytaj więcej o niej).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Canal+ jak Netflix. Dostęp tylko w jednym domu

Canal+ jak Netflix. Dostęp tylko w jednym domu