SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wiosenna kampania firmy Walmark

Z początkiem wiosny firma Walmark rozpoczęła kampanię promocyjną dla swoich wiodących marek produktowych. Zaplanowano działania ATL w telewizji i prasie oraz działania informacyjne i promocyjne skierowane do farmaceutów, lekarzy i konsumentów

W pierwszej połowie roku wsparcie otrzymają następujące preparaty firmy Walmark: ArthroStop Rapid, Prostenal, Varixinal, Urinal, WMC Wapń-Magnez-Cynk oraz witaminy dla dzieci Marsjanki. Sześć wymienionych marek promowanych jest w mediach elektronicznych i drukowanych. Dla tych, oraz dla wielu innych produktów firmy przygotowano ponadto materiały drukowane dla konsumentów o charakterze informacyjnym i edukacyjnym.

Kampania telewizyjna przewidziana jest dla marek ArthroStop Rapid, Prostenal, Varixinal, Urinal i WMC. 30, 15 i 10 - sekundowe spoty ukażą się na antenie TVP 1, TVP 2, TVP 3, TVN, Polsat oraz w blokach reklamowych wielu telewizji kablowych. W Radiu Zet oraz Programie 1 Polskiego Radia w marcu emitowano spoty reklamowe preparatu WMC Wapń-Magnez-Cynk. Spoty telewizyjne Urinal oraz WMC Wapń-Magnez-Cynk przygotowane zostały przez wyłonione w międzynarodowych przetargach agencje kreatywne i domy produkcyjne. Nadzór nad ich przygotowaniem prowadziły międzynarodowe grupy projektowe, złożone z pracowników marketingu centrali i oddziałów zagranicznych Walmark. Pozostałe użyte w kampanii wiosennej spoty stanowią adaptacje filmów z rynku czeskiego, wykonane we współpracy
z polskimi i czeskimi agencjami.

Kampanię w prasie zaplanowano dla preparatów ArthroStop Rapid, Prostenal, Varixinal, Urial, WMC oraz Marsjanki. Obejmie ona ogólnopolskie pisma kobiece, zdrowotne i poradnikowe, tygodniki telewizyjne, a także prasę codzienną. Informacje o preparatach Walmark ukażą się również w czasopismach specjalistycznych dla lekarzy i farmaceutów. Kreację w prasie Walmark przygotował we własnym zakresie, przy udziale współpracujących z firmą grafików.

Za planowanie i zakup mediów w kampanii wiosennej odpowiedzialny jest dom mediowy OMD Poland.

"Celem tegorocznej kampanii oprócz wzrostu sprzedaży produktów firmy Walmark jest edukacja - mówi Adam Żółtański, Kierownik Działu Marketingu w firmie Walmark. - Chcemy uświadomić naszym odbiorcom, że dzięki oferowanym przez Walmark produktom możliwe jest znaczące ograniczenie ryzyka powstania wielu chorób i dolegliwości , a także skuteczne wspomaganie ich leczenia. Jest to jeden z najważniejszych elementów polityki informacyjnej przedsiębiorstwa."

Kampanię edukacyjną aktywnie wspiera powołany do życia przed pięcioma laty Klub Zdrowia Walmark (KZW). Klub Zdrowia Walmark to jedyna na polskim rynku taka inicjatywa firmy produkującej suplementy diety. Jej głównym celem jest dostarczanie członkom Klubu wszelkich informacji na temat dbania o zdrowie oraz edukacja. Członkowie Klubu regularnie otrzymują bezpłatny magazyn poradnikowy "Klub Zdrowia". Dla osób mających problem z dotarciem do apteki wszystkie nowości Walmarku oraz inne preparaty są dostępne w zasięgu ręki i myszki komputerowej lub słuchawki telefonicznej. Produkty można bowiem zamawiać poprzez infolinię, obsługiwaną przez ekspertów. Wszyscy klubowicze otrzymują także bezpłatnie próbki preparatów firmy Walmark oraz karty członkowskie (uprawniają m.in. do rabatów udzielanych przez partnerów firmy). Członkostwo w Klubie nie wiąże się z żadnymi opłatami ani zobowiązaniami. Nic dziwnego, że w Klubie uczestniczy już przeszło 50 tysięcy osób.

Dołącz do dyskusji: Wiosenna kampania firmy Walmark

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl