SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wiosenna kampania Michelin

Agencja TBWAWarszawa przygotowała adaptację wiosennej kampanii opon Michelin.

TBWAWarszawa zaadoptowała spot telewizyjny, layout prasowy, adwertorial oraz spot radiowy. W nowej kampanii, w wyniku zmiany strategii komunikacyjnej, pojawia się po raz pierwszy charakterystyczny Ludzik Michelin. Kampania reklamowa pt: ”Lepsza Mobilność” zaprezentuje korzyści, jakie opony i usługi Michelin przynoszą zarówno zmotoryzowanym, jaki i całemu społeczeństwu.

Kampania rozpocznie się ogłoszeniami w prasie motoryzacyjnej oraz w dodatkach motoryzacyjnych do gazet codziennych.

 Od marca kampania obecna będzie także w telewizji. Kampania potrwa do końca kwietnia br. Spot radiowy zostanie także wykorzystany w lokalnych kampaniach Partnerów handlowych Michelin Polska S.A. Media zaplanował i kupił dom mediowy Mediaedge:cia.

TBWAWarszawa jest również odpowiedzialna za przygotowanie adaptacji nowej kampanii Michelin w Estonii, Litwie oraz Łotwie.

Dołącz do dyskusji: Wiosenna kampania Michelin

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl