TVN pokaże wiosenną ramówkę w programie „Jesteśmy w domu!”. Emisja 14 lutego po 20

W niedzielę, 14 lutego o godz. 20.05 TVN pokaże specjalny show „Jesteśmy w domu!”, w którym zaprezentowana zostanie wiosenna oferta programowa Grupy TVN Discovery Polska. - Stajemy na wprost widza - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN Discovery Polska.

Udostępnij artykuł:
TVN pokaże wiosenną ramówkę w programie „Jesteśmy w domu!”. Emisja 14 lutego po 20
Edward Miszczak, fot.: Cezary Piwowarski/TVN

„Jesteśmy w domu!” to 2-godzinne transmitowane na żywo show, które poprowadzą Paulina Krupińska i Marcin Prokop. W jego ramach przedstawione zostaną programy i seriale z wiosennej ramówki TVN, TVN7, TTV, Player.pl oraz kanałów tematycznych Grupy TVN Discovery Polska.

Jak informuje portal Wirtualnemedia.pl dyrektor programowy TVN Edward Miszczak „wiosenna prezentacja programowa będzie rozrywkowym show dla widzów, który w lekki sposób pokaże najciekawsze propozycje z całego portfolio kanałów i platform”. - Nie chcemy przedstawiać tego w formie prezentacji, ale podczas rozrywkowego show jakiego nie było dotąd w telewizji. Zabierzemy widzów do inspirującego i rozrywkowego świata wciągających fabuł, przyjemnej rozrywki, opowieści o ludziach, inspiracjach, które w czasach gdy możemy o wiele mniej niż kiedyś, stają się codziennym towarzyszem. Do miejsca, które nie tylko jest odskocznią od codzienności, ale także powoduje, że każdy z nas może złapać wiatr w żagle! Na pewno zaskoczymy widzów nowym, świeżym spojrzeniem - dodaje.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-telewizji-styczen-2021-tvp1-polsat-lider-hity,7170389344479361a ##

Show będzie realizowany na żywo wirtualnym studiu, w programie znajdą się również dodatkowe materiały zrealizowane specjalnie na potrzeby programu. Podczas nagrań w studiu będzie ograniczona ilość osób (ekipa oraz gwiazdy występujące na żywo w programie), nie będzie widowni i gości zewnętrznych.

„Jesteśmy w domu!” w walentynki w TVN

Transmisję „Jesteśmy w domu!” będzie można oglądać w niedzielę, 14 lutego od godz. 20.05. Zdaniem Edwarda Miszczaka „żyjemy w czasach, w których to kontent szuka widza a nie widz szuka kontentu”. - Utrzymująca się pandemia wcale nam tego dotarcia do widzów nie ułatwia. Dlatego podchodzimy zupełnie inaczej do naszej oferty skupiając się na tym, w jaki sposób możemy spełnić potrzeby widzów. Dzisiaj nie da się już zmuszać ludzi do podążania wyłącznie za ramówką - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/programy-informacyjne-styczen-wyniki-ogladalnosci,7170388253087873a ##

- Chcemy wyjść od programu, dostępnego w formie, w której widzom najwygodniej jest go odbierać. Stajemy więc na wprost widza, bo chcemy mu bezpośrednio opowiedzieć jakie dajemy możliwości spędzenia czasu z nami. Rozwijamy platformę Player, mamy tu oryginalne produkcje których nie ma w TV, rozszerzamy ofertę kontentową na nowe dotąd nieobecne w telewizji produkcje. Szukamy innego sposobu jak to w ciekawy sposób widzom opowiedzieć - dodaje.

Wiosenna ramówka TVN startuje 15 lutego

TVN emisję premierowych pozycji z wiosennej ramówki rozpocznie w poniedziałek, 15 lutego. W ofercie stacji znajdą się m.in. seriale „Tajemnica zawodowa”, „Lab”, „Chyłka - Rewizja” oraz nowe odcinki „Kuby Wojewódzkiego” czy „Kuchennych rewolucji”.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/edward-miszczak-emerytura-dyrektor-programowy-tvn-kto-to-jest-lidia-kazen,7170395838101633a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA