SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wiosenne hity Netfliksa

W minionym tygodniu najchętniej oglądaliśmy „Nocnego agenta”, „Zabójcze wesele” z Jennifer Aniston i Adamem Sandlerem oraz „Kill Boksoon”.

„Kill Boksoon”, Netflix„Kill Boksoon”, Netflix

Seriale anglojęzyczne

„Nocny agent” trzymał widzów w napięciu i został najczęściej oglądanym tytułem tygodnia drugi raz z rzędu. Ten thriller akcji — numer jeden na liście seriali anglojęzycznych — uzyskał imponujące 385 mln godzin oglądania i zasłużył na tytuł najpopularniejszego thrillera wśród seriali po dwóch tygodniach od premiery. Serial zgromadził już ponad 47 mln wyświetleń (385 mln godzin oglądania podzielone przez 8,2 godz. czasu odtwarzania). Fani mogą już cieszyć się na sezon 2, w którym Peter Sutherland będzie realizował zupełnie nową misję.

Na liście znalazły się także serial dokumentalny „Pogotowie: Nowy Jork” (18,17 mln godzin oglądania), komedie „Wellmania” (14,46 mln godzin oglądania) i „Niestabilny” Roba Lowe’a (11,36 mln godzin oglądania). Na liście utrzymały się sezon czwarty serialu „Ty”, sezon trzeci serialu „Outer Banks” i serial „Wednesday” (po 18 tygodniach od premiery).

Filmy anglojęzyczne

„Zabójcze wesele” zadebiutowało na pierwszym miejscu listy filmów anglojęzycznych z 64,42 mln godzin oglądania, zabierając fanów do miasta miłości na śmiertelnie niebezpieczne popisy kaskaderskie, pościgi samochodowe i ostrą akcję. Ta komedia z Adamem Sandlerem i Jennifer Aniston w rolach głównych została drugim najpopularniejszym filmem tego gatunku w weekend premiery z 42 mln wyświetleń (64,4 mln godzin oglądania podzielone przez 1,5 godz. czasu odtwarzania). Film pojawił się też na listach Top 10 w 91 krajach. Fani wrócili również do pierwszej przygody Nicka i Audrey, a „Zabójczy rejs” przesunął się na drugie miejsce z 24,69 mln godzin oglądania. Na listę filmów anglojęzycznych wróciły też tytuły „Luther: Zmrok” z 12,7 mln godzin oglądania i „Magiczna słonica” z 6,33 mln godzin oglądania.

Seriale nieanglojęzyczne

Wśród nowości na liście seriali nieanglojęzycznych znalazły się południowoafrykański thriller „Niedostrzegana” (24,32 mln godzin oglądania), serial K-drama „Adwokat rozwodowy Shin” (7,54 mln godzin oglądania) i japoński romans „From Me To You” (6,73 mln godzin oglądania). Wśród ulubionych tytułów fanów, które powróciły na listę, znalazły się turecki thriller „Przed kim uciekamy, Mamo?”, koreański dramat „Chwała” (teraz numer pięć na liście najpopularniejszych seriali z 430,51 mln godzin oglądania do tej pory), hiszpański thriller „Na szczyt: Serial”, sezon drugi hiszpańskiego reality show „Jestem Georgina”, koreańska komedia romantyczna „Szybki kurs miłości” oraz sezony drugie brazylijskiego miniserialu fabularnego „Niewidzialne miasto” i hiszpańskiego dramatu „Po złej stronie torów”.

Filmy nieanglojęzyczne

Na liście filmów nieanglojęzycznych zadebiutował koreański przygodowy film akcji „Kill Boksoon”, zajmując od razu pierwsze miejsce z 19,61 mln godzin oglądania. Na listę powróciły thriller w języku hindi „Złodzieje na pokładzie”, polski dramat „Johnny”, wietnamski przygodowy film akcji „Furie”, nagrodzony czterema Oscarami film „Na Zachodzie bez zmian”, włoska komedia romantyczna „Najwyższy czas” i francuski dramat „Król cieni ”.

Netflix ma globalnie 230 mln subskrybentów

Netflix nie podaje, ilu użytkowników ma w Polsce. Z danych Mediapanel wynika, że platforma, jako strona www oraz aplikacja na urządzenia mobilne i smart tv, przyciągnęła 12,92 mln polskich internautów, z których każdy spędził tam średnio 7 godzin, 10 minut i 47 sekund. Zasięg platformy wyniósł 43,55 proc.

W IV kwartale 2022 r. liczba subskrybentów Netfliksa urosła o 7,66 mln do 230,75 mln. Natomiast wzrost przychodów wyhamował do 1,9 proc., a zysk netto skurczył się z 607 do 55 mln dolarów. Współzałożyciel platformy Reed Hastings z funkcji jednego z szefów platformy przeszedł do jej rady dyrektorów.

Dołącz do dyskusji: Wiosenne hity Netfliksa

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl