SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wiosenne oblicze Baty

W marcu br. rozpoczęła się kampania autobusowa firmy BATA realizowana przez CAM Media.

Kampania producenta obuwia BATA poświęcona jest nowej wiosennej kolekcji. Kilkanaście autobusów z reklamą prezentującą firmę będzie jeździło ulicami Warszawy i GOP przez miesiąc.

„Trudno się oprzeć” to hasło kampanii. Na białym layoutcie reklamy widzimy ludzi w sportowych strojach i eleganckich butach. Kreacja powstała we Włoszech na potrzeby tamtejszego rynku. Adaptację layoutu na polski rynek przygotowała agencja reklamowa Motyl z Czech.

       

Kampania będzie prowadzona w Warszawie oraz Górnośląskim Okręgu Przemysłowym. W kampanii autobusowej zrealizowanej przez dział CAM Transit Advertising wykorzystano formaty typu King Size + Full Back (powierzchnia reklamowa na lewym boku bez drzwi i na tyle autobusu). Oba formaty są bardzo skuteczne, jednak połączenie ich daje najlepsze efekty, ponieważ pozwala na dotarcie do szerokiego grona odbiorców (kierowców, pasażerów, przechodniów).

Dołącz do dyskusji: Wiosenne oblicze Baty

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl