Anna Gumkowska na czele serwisów kulturalnych, showbiznesowych i premium Wirtualnej Polski

Anna Gumkowska zaczęła pracę w Wirtualnej Polsce jako dyrektor serwisów kulturalnych, showbiznesowych i premium. Poprzednio przez 11 lat pracowała w Agorze.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Anna Gumkowska na czele serwisów kulturalnych, showbiznesowych i premium Wirtualnej Polski
Anna Gumkowska

Gumkowska odpowiada za zarządzanie, rozwój produktu wydawniczego oraz przygotowywanie i realizowanie strategii serwisów kulturalnych, showbiznesowych i premium. Podlegają jej m.in. o2.pl, Pudelek.pl, WP Magazyn i WP Opinie.

- WP jest dynamicznie rozwijającą się firmą, która podejmuje odważne decyzje i ciągle szuka innowacji. Wierzę, że ta współpraca pozwoli mi wykorzystać doświadczenie i umiejętności związane z rozwijaniem różnych biznesów i teambuildingiem, jak i na dalszy rozwój w nowych dla mnie obszarach - komentuje Anna Gumkowska.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/jakub-bierzynski-bierzynski-na-zywca-na-wp-pl-wirtualna-polska,7171175252441217a ##

Poprzednio przez 11 lat Anna Gumkowska pracowała w Agorze. Ostatnio jako szefowa wideo i lifestyle’u odpowiadała za część biznesową serwisów lifestyle (m.in. eDziecko, Kobieta.gazeta.pl, Kulinaria) oraz programy wideo (m.in. „Make Poland Great Again”, „Haps”, „Myk”, „Koło Plotka”, „#zwykliniezwykli” i poranne rozmowy Gazeta.pl). Na stanowisku szefowej wideo zastąpiła ją Beata Żebrowska.

Wcześniej Gumkowska pełniła w Agorze m.in. funkcję dyrektora content marketingu Gazeta.pl. Jest ekspertem IAB Polska oraz członkiem grupy Native Advertising Task Force IAB Europe.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały