SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wirtualna Polska jedną z najbardziej cenionych marek

Marka "Wirtualna Polska" jedną z najbardziej znanych i cenionych w Polsce, jak wynika z rankingu opublikowanego na łamach tygodnika "Wprost"

Wirtualna Polska znalazła się obok takich znaków firmowych, jak Hortex, Wedel, Amica, czy LOT. Spośród 500 najlepszych marek w Polsce, wskazanych w "Raporcie o stanie marki w Polsce 1996-2004" Instytutu Marki Polskiej, kilkaset marek przeznaczonych do badania sondażowego wybrało jury w składzie: Mirosław Boruc, prezes IMP, Marek Zieleniewski, zastępca redaktora naczelnego "Wprost", Piotr Aleksandrowicz, redaktor naczelny polskiej edycji "BusinessWeeka" i Mirosław Cielemęcki, szef działu ekonomicznego "Wprost".

Ostateczny ranking, jak informują autorzy publikacji, powstał na podstawie badania przeprowadzonego przez Pentor (3-4 kwietnia 2004 r.) na reprezentatywnej próbie 1000 Polaków powyżej 15. roku życia. Ocenie respondentów poddano łącznie 225 marek zagranicznych i polskich (dwie oddzielne kategorie).

Badano znajomość poszczególnych marek (wynik ten stanowił 20 proc. końcowej oceny), opinie na temat jakości produktów lub usług sygnowanych daną marką (35 proc. końcowej oceny) oraz sympatię do marek (45 proc. końcowej oceny). W rezultacie każda marka mogła uzyskać maksymalnie 1000 punktów (gdyby wszyscy respondenci ją znali, a zarazem lubili i uznawali za dobrą).

Ranking opublikowano w numerze tygodnika "Wprost" z dnia 02 maja 2004 r.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Wirtualna Polska jedną z najbardziej cenionych marek

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl