Wirtualne biura będą w przyszłości obsługiwać klientów

W świecie Second Life firmy planują otwierać swoje wirtualne biura obsługi klienta.

MarketingVox - DC
MarketingVox - DC
Udostępnij artykuł:

Coraz więcej firm nie tylko bacznie obserwuje wirtualny świat Second Life, ale również używa go  do celów marketingowych. Jednak jedynie najodważniejsze przedsiębiorstwa decydują się na wyznaczanie nowych trendów przez np. otwieranie w wirtualnym świecie swoich biur, tak jak zrobiła to firma PA Consulting. Analitycy pracujący dla serwisu Silicon.com twierdzą, że już wkrótce firmy takie jak Adidas, Dell czy Reuters, zdecydują się na stworzenie swoich biur obsługi klienta w wirtualnym świecie Second Life.

Biura, które istnieją na razie jedynie w zamysłach specjalistów od marketingu byłyby czymś więcej od zwykłych call center. Oszczędzając czas klientów i koszta firm, udostępniałyby znacznie więcej usług takich jak możliwość rozmowy z innymi użytkownikami danego serwisu, oglądanie klipów wideo i czytanie informacji przygotowanych przez firmę. Poza tym, w wirtualnych biurach obsługi, gdzie klientów obsługują avatary może pracować każdy, kto posiada stały dostęp do internetu.

Warto już teraz przygotować się na sytuację w której stojąc w za długiej kolejce np. w banku, zostaniemy poproszeni przez obsługę o skorzystanie z jego internetowego biura znajdującego się w świecie np. Second Life.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta