SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„#prawdziwaWisła” - Jakub Błaszczykowski w kampanii Wisły Kraków

Klub piłkarski Wisła Kraków rozpoczął wizerunkowo-produktową kampanię reklamową, wspierającą sprzedaż karnetów na wiosenne mecze. W reklamach, przygotowanych przez agencję Brainbox, występują sympatycy, trener i zawodnicy tego klubu, m.in. Jakub Błaszczykowski i Marcin Wasilewski.

Article

Głównym elementem akcji jest 90-sekundowy spot przedstawiający różne osoby związane z Wisłą Kraków: trenerów, kibiców, pracowników oraz piłkarzy - zarówno tych z pierwszej drużyny: Jakuba Błaszkowskiego (po 11 latach gry za granicą wrócił właśnie do Wisły), Marcina Wasilewskiego i Macieja Sadloka, jak też młodzików. Każdy bohater symbolizuje ważną wartość życiową.

Reklama kończy się planszą z hasłem „Czyny. Nie słowa” oraz zachętą do kupowania karnetów na mecze Wisły w wiosennej części rozgrywek Lotto Ekstraklasy.

Wisła Kraków w drugiej połowie ub.r. przeżywała bardzo poważne problemy finansowe, które zakończyły się nieudaną sprzedażą klubu, odejściem poprzedniego zarządu i zawieszeniem licencji klubu na grę w Lotto Ekstraklasie. Po tym jak powołano nowe władze, a 4 mln zł pożyczki na bieżące potrzeby udzielili Wiśle Jakub Błaszczykowski, prezes Synerise Jarosław Królewski oraz prezes Gremi Media Tomasz Jażdżyński, na początku bieżącego tygodnia klub odzyskał licencję. Wtedy ruszyła sprzedaż karnetów.

Nowa kampania reklamowa będzie realizowana w internecie (głównie na profilach Wisły w social media) oraz kinach Multikino. Kreacją zajęła się agencja Brainbox, spot nakręcił i wyreżyserował Damian Kocur, fotografie wykonał Szymon Szcześniak, a koprodukcją zajął się Michał Sadowski z King House.

Wszyscy twórcy pracowali przy akcji społecznie, agencja Brainbox będzie dalej wspierać Wisłę w zakresie komunikacji. - Mamy do czynienia z wydarzeniem bez precedensu w polskim sporcie i marketingu. Skala bezinteresownego wsparcia jakie klub otrzymuje od ludzi z całego świata to niezwykle przejmująca i budująca historia. Na naszych oczach powstaje nowa, wiślacka mitologia. Jednocześnie, rodzi się szansa na realne zmiany w Wiśle Kraków i odcięcie się od niedawnych wydarzeń. W tej sytuacji Brainbox, który siedzibę ma raptem kilkaset metrów od stadionu Wisły, a w zespole wiele osób mocno związanych z klubem emocjonalnie, nie mógł bezczynnie stać z boku. Mam nadzieję, że nasze zaangażowanie będzie pomocne - komentuje Krzysztof Korcala, dyrektor kreatywny agencji.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „#prawdziwaWisła” - Jakub Błaszczykowski w kampanii Wisły Kraków

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kamil
A gdzie Misiek, Sarapata, Meresiński ? Gdzie kibole, noże, race, maczety, zastraszanie ? Gdzie miliony, które sprzeniewierzono, utopiono w tragicznie zarządzanym klubie ? Kogo tutaj wspierać, przepłacanych kopaczy, kiboli na trybunach, partaczy kierujących klubem ?
12 10
odpowiedź
User
🔈🔉🔊
A gdzie Misiek, Sarapata, Meresiński ? Gdzie kibole, noże, race, maczety, zastraszanie ? Gdzie miliony, które sprzeniewierzono, utopiono w tragicznie zarządzanym klubie ? Kogo tutaj wspierać, przepłacanych kopaczy, kiboli na trybunach, partaczy kierujących klubem ?

No wlasnie o to chodzi, by to zmienic.
12 9
odpowiedź