SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wisła Kraków tworzy dział public relations

Klub piłkarski Wisła Kraków wyodrębnił dział public relations. Kierownictwo w nowej strukturze objął Adrian Ochalik.

Powołany przez Wisłę Kraków dział public relations będzie zajmował się aktywnościami marketingowymi, komunikacyjnymi i wizerunkowymi klubu. Czteroosobowy zespół planuje organizować cykliczne eventy oraz, utworzyć muzeum Wisły, umożliwić zwiedzanie jej stadionu oraz przygotować specjalny program dla najmłodszych kibiców.


 

Na czele działu stanął Adrian Ochalik (na zdjęciu), obejmując jednocześnie funkcję rzecznika prasowego Wisły. Wcześniej zajmował to stanowisko przez trzy lata do listopada ubiegłego roku. Ochalik w przeszłości prowadził też firmę eventową i pracował jako aktor.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Wisła Kraków tworzy dział public relations

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl