Wizaz.pl liderem przed Elle.pl, mocno w górę Vogue.pl i Ladome.info (TOP10 stron o modzie i urodzie)

Wśród serwisów o modzie i urodzie zdecydowanym liderem w liczbie użytkowników i odsłon jest Wizaz.pl. W ciągu roku duże wzrosty odwiedzalności osiągnęły Elle.pl, Vogue.pl i Lamode.info, natomiast mocno zmalały wyniki sekcji modowo-urodowej Onetu i Maxmodels.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Według danych z badania Gemius/PBI opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w marcu br. Wizaz.pl (Edipresse Polska) odwiedziło 2,66 mln użytkowników (to 9,3 proc. wszystkich internautów w Polsce, wykonując 21,44 mln odsłon.

Witryna w obu statystykach miała ponad dwukrotnie wyższe wyniki od zajmującego drugą pozycję Elle.pl (Burda Media Polska), które zanotowało 1,22 mln odwiedzających i 9,15 mln odsłon. Na stronach Onetu o modzie i urodzie 1,21 mln internautów wykonało 2,99 mln odsłon.

Dalsze pozycje zajęły witryny kilku innych czasopism. Serwis „Avanti” (Agora), które właśnie znika z rynku, miał 966,8 tys. odwiedzających i 2,86 mln odsłon, witryna „Glamour” (Burda Media Polska) - 917,6 tys. użytkowników i 3,45 mln odsłon, a serwis „Vogue’a” (Visteria) - 889,3 tys. użytkowników i 2,09 mln odsłon.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/najpopularniejsze-serwisy-i-aplikacje-mobilne-w-polce-w-marcu-2020-r-ilu-uzytkownikow-ma-google-onet-pl-wp-pl-i-facebook,7170720964793985a ##

Strona Zeberka.pl (Marquard Media Polska) zanotowała 441,1 tys. odwiedzających i 1,51 mln odsłon, a Styl.fm (Digital Avenue) przy 377,3 tys. użytkowników miał 2,51 mln odsłon.

Z kolei na Maxmodels.pl 162,9 tys. internautów wykonało 41,51 mln odsłon, czyli prawie dwa razy więcej niż w przypadku liderującego po względem zasięgu Wizaz.pl. Każdy odwiedzający wygenerował przeciętnie 254,7 odsłon. Na Wizaz.pl średnia liczba odsłon na użytkownika wyniosła 8,1, na Elle.pl - 7,5, a na Styl.fm - 6,6.

grafika

W porównaniu z marcem ub.r. Wizaz.pl stracił 658,9 tys. użytkowników (19,9 proc.), zyskując 493,1 tys. odsłon (2,3 proc.).

Elle.pl osiągnął wzrost o 262,9 tys. odwiedzających (27,3 proc.) i 1,62 mln odsłon (21,5 proc.), a Lamode.info - o 69,6 tys. użytkowników (62,7 proc.) i 386,2 tys. odsłon (aż 227,4 proc.). Mocno w górę poszły też wyniki witryny „Vogue’a”, która przed rokiem zanotowała zbyt małą odwiedzalność, żeby mogła ona zostać oszacowana w badaniu Gemius/PBI.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wydawca-vogue-polska-czasowo-obniza-wynagrodzenia-likwiduje-wybrane-stanowiska,7170715382429313a ##

Za to sekcja modowo-urodowa Onetu straciła 307,7 tys. użytkowników (20,3 proc.) i 485,1 tys. odsłon (14 proc.), a Maxmodels.pl - 229,5 tys. użytkowników (58,5 proc.) i 16,13 mln odsłon (28 proc.).

Avanti24.pl przy niewielkim spadku liczy odwiedzających (o 15,7 tys., czyli 1,6 proc.) straciło 220,6 tys. odsłon (8,3 proc.). Glamour.pl zanotował wzrost o 162,2 tys. użytkowników (21,5 proc.) spadek o 893 tys. odsłon (20,5 proc.).

Na Zeberka.pl przybyło 25,1 tys. odwiedzających (6 proc.) i ubyło 600,9 tys. odsłon (28,5 proc.), a Styl.fm stracił 65,7 tys. użytkowników (14,8 proc.), zyskując 347,5 tys. odsłon (16,1 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style