SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wizaz.pl przed sekcją Onetu na czele, w górę Glamour.pl i Styl.fm (TOP10 serwisów o modzie i urodzie)

Wśród serwisów o modzie i urodzie zdecydowanie najwięcej użytkowników ma Wizaz.pl, natomiast najwięcej odsłon i najdłuższy średni czas korzystania notuje Maxmodels.pl. Z miesiąca na miesiąc duże wzrosty odwiedzalności osiągnęły sekcja modowo-urodowa Onetu, Glamour.pl i Styl.fm, a spore spadki zanotowały Elle.pl, Vogue.pl i Harpersbazaar.pl.

Article

Wizaz.pl (należący do Edipresse Polska) w listopadzie ub.r. odwiedzało 2,17 mln internautów, co dało 7,71 proc. zasięgu. Odwiedzający wykonali na stronie 14,13 mln odsłon, a każdy spędził na niej przeciętnie 6 minut i 11 sekund - pokazują wyniki badania Gemius/PBI opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

Sekcja Onetu o modzie i urodzie zanotowała 1,45 mln użytkowników, 3,52 mln odsłon oraz 3 minuty i 15 sekund średniego czasu korzystania, natomiast Elle.pl (Burda Media Polska) przy 1,15 mln odwiedzających miał 7,19 mln odsłon oraz 2 minut i 48 sekund przeciętnego czasu korzystania.

W zestawieniu jest też inna witryna należąca do Burda Media Polska - Glamour.pl z 837,8 tys. użytkowników, 3,72 mln odsłon oraz minutą i 20 sekundami średniego czasu spędzonego przez internautę.

Dwie strony na liście ma też Marquard Media Polska. Na Zeberka.pl 251,8 tys. internautów wykonało 891 tys. odsłon i spędziło średnio po minucie i 55 sekund, a Harpersbazaar.pl zanotował 93,7 tys. użytkowników, 724,6 tys. odsłon oraz 4 minuty i 4 sekundy przeciętnego czasu korzystania.

Oprócz Elle.pl, Glamour.pl i Harpersbazaar.pl w zestawieniu są inne witryny tytułów prasowych. Avanti24.pl (Agora) miało 960,2 tys. odwiedzających, 2,56 mln odsłon oraz 2 minuty i 27 sekund średniego czasu korzystania, a Vogue.pl (Visteria) - 410 tys. użytkowników, 1,18 mln odsłon oraz minutę i 51 sekund przeciętnego czasu korzystania.

W tych dwóch ostatnich statystykach zdecydowanie najlepsze wyniki osiągnął Maxmodels.pl (Grupa Interia). 268,9 tys. internautów wykonało na stronie 42,34 mln odsłon oraz spędziło na niej średnio 39 minut i 21 sekund. Dla porównania, wszystkie pozostałe witryny z zestawienia łącznie zanotowały 36,71 mln odsłon.

W porównaniu z październikiem Wizaz.pl zyskał 146,3 tys. użytkowników i 661,9 tys. odsłon (to odpowiednio 7,2 i 4,9 proc. w górę), tracąc 13 sekund średniego czasu korzystania (3,4 proc.).

Natomiast sekcja modowo-urodowa Onetu osiągnęła wzrost o 227,9 tys. odwiedzających (18,6 proc.), 863,8 tys. odsłon (32,5 proc.) i 32 sekundy przeciętnego czasu spędzonego przez internautę (19,6 proc). Procentowo jeszcze więcej użytkowników zyskały Glamour.pl i Styl.fm. Pierwszy serwis zyskał 256,7 tys. odwiedzających (44,2 proc.) i 242,5 tys. odsłon (7 proc.) przy skróceniu się średniego czasu korzystania o 23 sekundy (22,3 proc.), a drugi - 97,8 tys. użytkowników (24,1 proc.) i 155,9 tys. odsłon (5,9 proc.) przy spadku przeciętnego czasu korzystania o minutę i 36 sekund (59,3 proc.).

Z kolei Elle.pl zyskując 35,4 tys. odwiedzających (3,2 proc.) zanotowało spadek o 1,8 mln odsłon (20 proc.) oraz 41 sekund średniego czasu spędzonego przez internautów (19,6 proc.), a Vogue.pl przy spadku liczby użytkowników o 128,9 tys. (23,9 proc.) zanotował niewielki wzrost liczby odsłon (o 5,7 tys., czyli 0,5 proc.) i spore wydłużenie się przeciętnego czasu korzystania (o 29 sekund, 35,4 proc.).

Na Maxmodels.pl przybyło 21,4 tys. użytkowników (8,7 proc.), natomiast liczba odsłon zmalała o 1,48 mln (3,4 proc.), a średni czas korzystania o 4 minuty i 54 sekundy (11,1 proc.).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Wizaz.pl przed sekcją Onetu na czele, w górę Glamour.pl i Styl.fm (TOP10 serwisów o modzie i urodzie)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl