Wizerunek PolCard

Marka VIA klientem Newsline C&C

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Należąca do PolCardu marka VIA podpisała umowę o stałej współpracy z agencją Newsline C&C. Specjalizująca się w komunikacji zmiany agencja PR zajmie się kreacją wizerunku największej na polskim rynku platformy usług finansowych świadczonych przez elektroniczne terminale.

Wprowadzana w Polsce przez PolCard marka swoim klientom ma docelowo proponować szeroki zakres usług finansowych. Od końca ubiegłego roku VIA oferuje elektroniczne doładowania pre-paidowych telefonów komórkowych przez terminale akceptujące karty płatnicze.

Obecnie VIA liczy niemal 2000 punktów, do końca roku będzie ich w sumie 5000. Usługi VIA są dostępne w takich punktach jak supermarkety, sklepy osiedlowe oraz stacje benzynowe. Oprócz rozwoju sieci VIA zapowiada wprowadzenie do swojej oferty nowych usług. Jeszcze tego lata w ofercie pojawi się usługa Płatności Za Rachunki oraz możliwość dokonania przelewów pieniężnych. VIA jest adresowana zarówno do ludzi młodych, otwartych na technologię, jak również do osób w średnim wieku, chcących korzystać z nowych możliwości regulowania płatności.

Nowa marka i nowa strategia działania jest poważnym wyzwaniem dla PolCardu, tym bardziej że klientami dla marki VIA są grupy, z którymi PolCard do tej pory nie współpracował bezpośrednio. Właśnie stąd wybór agencji specjalizującej się w komunikacji zmiany.

"Nawiązanie naszej współpracy z  Newsline C&C jest efektem wcześniejszych, pozytywnych doświadczeń PolCardu w pracy z agencją - mówi Ewa Ulicz, Brand Manager marki VIA. - Skuteczność działań agencji podczas trzymiesięcznego okresu próbnego, pomysłowość i doskonała realizacja spotkania  prasowego "By the way VIA" potwierdziły trafność naszej decyzji. Mamy nadzieję, że dzięki pomocy Newsline C&C marka VIA będzie lepiej rozpoznawana na polskim rynku, a oferowane przez nas usługi staną się dla przeciętnego Kowalskiego popularną formą zarządzania finansami osobistymi".

Agencja Newsline C&C będzie dla PolCardu obsługiwała całość relacji z mediami w zakresie pakietu usług wprowadzanych przez VIA na polski rynek.Platforma usług VIA jest równocześnie wdrażana przez właściciela PolCardu, firmę GTECH, m.in. w Czechach i na Słowacji, a także w Brazylii, Meksyku i Turcji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]