Wizerunek Żubra znika z etykiet piwa w ramach akcji na rzecz ochrony zagrożonych gatunków zwierząt

Kompania Piwowarska rozpoczęła akcję „Żubr ratuje życie zagrożonych gatunków”, której celem jest ochrona zagrożonych gatunków zwierząt. Aby uzmysłowić skalę zagrożenia, z puszek i butelek piwa zniknie wizerunek Żubra a jego miejsce zajmą wilk, ryś i sóweczka. Akcja prowadzona jest we współpracy z WWF.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Wizerunek Żubra znika z etykiet piwa w ramach akcji na rzecz ochrony zagrożonych gatunków zwierząt

Marka Żubr przekaże fundacji WWF Polska 1 mln zł na wsparcie programów ochronnych wilka, rysia i sóweczki. Wszystkie te prawnie chronione gatunki zamieszkują ojczyznę Żubra (ikonę piwnej marki) - Puszczę Białowieską. Te trzy gatunki zwierząt mają pojawić się również w reklamach, które firma planuje uruchomić w ramach prowadzonej CSR-owej akcji. W tej chwili nie podano jej szczegółów.

Marka, będąca sponsorem Białowieskiego Parku Narodowego, po raz pierwszy włącza się w działania na rzecz ochrony przyrody na tak dużą skalę.

Aby uzmysłowić skalę zagrożenia, Żubr zniknie z puszek i butelek piwa, ustępując miejsca trzem gatunkom: wilkowi, rysiowi i sóweczce. Akcja prowadzona jest we współpracy z WWF, jedną z największych światowych organizacji zajmujących się ochroną przyrody.

grafika

Celem kampanii jest uświadomienie Polakom, jak niezwykłe zwierzęta zamieszkują nasze lasy i jak bardzo potrzebują ochrony.

Jak mówi prezes Fundacji, Mirosław Proppé: - To od nas ludzi zależy, czy będziemy żyć w świecie, w którym będzie także miejsce dla przyrody i jej mieszkańców, czy jedynym drapieżnikiem zostaniemy my. Wilk to gatunek, który był na skraju wyginięcia, rysiowi nizinnemu nadal to grozi, a dom sóweczki ginie na naszych oczach. Cieszymy się, że marka Żubr razem z nami zawalczy o przetrwanie tych gatunków.

Kampanię „Żubr ratuje życie zagrożonych gatunków” zaplanowano na około trzy miesiące. W jej ramach oprócz spotu reklamowego prowadzone będą m.in. działania w mediach społecznościowych oraz kampania online.

Za obsługę marketingową marki Żubr odpowiadają firmy: PZL, OTO Film, Huta 19 im. Joachima Fersengelda i Zenith.

Autorem opakowań z wilkiem, rysiem i sóweczką jest agencja BNA.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu