Wizerunkowa kampania aparatów cyfrowych Pentax

1 maja rozpoczyna się billboardowa kampania wizerunkowa aparatów cyfrowych marki Pentax.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Obejmie ona 15 największych miast Polski. Na 200 tablicach znajdujących się w głównych punktach komunikacyjnych zaprezentowany zostanie najnowszy kompaktowy aparat cyfrowy Pentax Optio T10, wykorzystujący unikalną technologię Touch Display (duży ekran dotykowy).

Celem kampanii jest utrwalenie wizerunku marki Pentax jako produktów innowacyjnych i wykorzystujących najnowsze rozwiązania technologiczne, a także proponujących szereg dodatkowych funkcji oraz przyjaznych użytkownikowi.

Kampania potrwa do końca maja.

Za jej kreację odpowiedzialny jest dział graficzny Apollo Electronics, zakupem nośników zajął się dom mediowy Initiative.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu