SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wizerunkowa kampania piwa Desperados

Agencja reklamowa Locomotiva przygotowała wizerunkową kampanięreklamową piwa Desperados, którego właścicielem jest spółka ŻywiecSprzedaż i Dystrybucja.

Kampania majowa o charakterze wizerunkowym, skierowana jest domłodych osób w wieku 18-32 z wykształceniem średnim+,studiujących.

Wykorzystuje nośniki reklamowe typu citylight (wiatyprzystankowe AMS), w głównych miastach uniwersyteckich: Warszawie,Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście, Łodzi, w miejscach odużym natężeniu ruchu grupy docelowej.

desperados

Kreacja wykorzystuje dwa efekty:
- dzienny - oprócz zwykłego plakatu w środku, na którym widaćcharakterystyczną butelkę Desperadosa oraz kapsle, osiągnięto efektpękniętego szkła poprzez naklejenie przeźroczystej folii znadrukiem,
nocny - ten sam plakat, czarna, nieprzeźroczysta folia znadrukowaną imitacją pękniętego szkła, po podświetleniu paneluwidać jest tylko wybrane elementy (butelka, kapsle).

Kampania potrwa do końca maja.

Media zaplanował i kupił dom mediowy Media Concept.

Dołącz do dyskusji: Wizerunkowa kampania piwa Desperados

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl