Wizerunkowa kampania piwa Desperados

Agencja reklamowa Locomotiva przygotowała wizerunkową kampanięreklamową piwa Desperados, którego właścicielem jest spółka ŻywiecSprzedaż i Dystrybucja.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Kampania majowa o charakterze wizerunkowym, skierowana jest domłodych osób w wieku 18-32 z wykształceniem średnim+,studiujących.

Wykorzystuje nośniki reklamowe typu citylight (wiatyprzystankowe AMS), w głównych miastach uniwersyteckich: Warszawie,Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście, Łodzi, w miejscach odużym natężeniu ruchu grupy docelowej.

Kreacja wykorzystuje dwa efekty:- dzienny - oprócz zwykłego plakatu w środku, na którym widaćcharakterystyczną butelkę Desperadosa oraz kapsle, osiągnięto efektpękniętego szkła poprzez naklejenie przeźroczystej folii znadrukiem,nocny - ten sam plakat, czarna, nieprzeźroczysta folia znadrukowaną imitacją pękniętego szkła, po podświetleniu paneluwidać jest tylko wybrane elementy (butelka, kapsle).

Kampania potrwa do końca maja.

Media zaplanował i kupił dom mediowy Media Concept.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style