SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Będzie wizerunkowa kampania Polski za granicą, potrzebna agencja

Polska Organizacja Turystyczna wybiera agencję, która zajmie się kompleksowym przeprowadzeniem kampanii wizerunkowej na wybranych rynkach pod hasłem „Poland. More than you expected” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Celem kampanii będzie promocja polskiej oferty turystycznej poprzez zaskoczenie odbiorców kampanii różnorodnością polskich atrakcji oraz bogactwem oferty, która na pierwszy rzut oka mogłaby się z Polską nie kojarzyć.

Ponieważ dla wielu obcokrajowców Polska nie jest destynacją pierwszego wyboru, dlatego cała komunikacja ma być oparta na elemencie zaskoczenia. 

Reklamy mają przekonywać, że pobyt w Polsce to niezapomniane wakacje/urlop w nieoczywistym miejscu, nowe doświadczenia, nieszablonowy wyjazd. Działania zaplanowano na przełom III i IV kwartału br. Potrwają 4 tygodnie.

POT na kampanię przeznaczy 630 tys. zł netto.

Kampania ma być skierowana do par i turystów indywidualnych w wieku  25-45  lat  oraz osób mogących swobodnie podróżować (zaszczepionych), korzystających z witryn o tematyce turystycznej i lifestylowej (ludzie zorientowani na turystykę, zainteresowanych zwiedzaniem miast i kulinariami, przyrodą, naturą, aktywnym wypoczynkiem, turystyką kulturową.

Działania reklamowe będą obejmować takie kraje, jak Włochy, Wielka Brytania, Hiszpania, Francja, Niemcy, Austria, Belgia, Holandia, Szwecja, Dania, Norwegia, Finlandia, USA, Czechy. Będą prowadzone w mediach społecznościowych, portalach internetowych, na YouTube.

Wybrana przez POT agencja zajmie się m.in. przygotowaniem materiałów reklamowych, opracowaniem mediaplanu, zakupem powierzchni reklamowej, realizacją kampanii.

 

Dołącz do dyskusji: Będzie wizerunkowa kampania Polski za granicą, potrzebna agencja

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Krzysztof
"Więcej niż się spodziewasz" - marketingowy banał zostanie powielony także zagranicą.
odpowiedź
User
KNŻ
"Mimo to za granicami nadal reklama slawna
Przyjedz do nas - Twoj samochod jest juz tutaj od dawna"
odpowiedź
User
Andrzej
ale po co? przecież wszyscy wiedzą że to je*any zaścianek. strefy wolne od lgbt zrobiły swoje.
odpowiedź