SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wizz Ambassadors - pierwsza kampania Wizz Air na Facebooku

Linie lotnicze Wizz Air uruchomiły swoją pierwszą kampanię na Facebooku.

Projekt pod nazwą Wizz Ambassadors składa się z działalności redakcyjnej na tablicy strony przewoźnika w portalu oraz plebiscytu prowadzonego w aplikacji apps.facebook.com/wizz_air_ambassadors/.

W ramach plebiscytu internauci wybiorą czternastu pracowników personelu pokładowego, którzy staną się twarzami Wizz Air na rok 2011. Uczestnicy konkursu z największą liczbą głosów wezmą udział w sesji zdjęciowej, a ich wizerunki znajdą się na materiałach promocyjnych Wizz Air w Europie.


Z kandydaturami zapoznać się można na stronie marki w serwisie Facebook, a w aplikacji obejrzeć zdjęcia kandydatów z siedmiu krajów Europy. Na kandydatów z jednego kraju głosować można raz dziennie.

Cała komunikacja prowadzona jest w języku angielskim, gdyż strona ma charakter międzynarodowy. Jej zadaniem jest skupienie fanów marki Wizz Air z Europy.

Kampania została zaplanowana przez Media Direction OMD. Za produkcję aplikacji, przygotowanie materiałów graficznych oraz prowadzenie fanpage'u i jego moderację odpowiada agencja marketingu społecznościowego Fenomem.

Dołącz do dyskusji: Wizz Ambassadors - pierwsza kampania Wizz Air na Facebooku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl