SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Włącz energię słoneczną w swoim domu” w kampanii innogy Polska

Agencja 180heartbeats + Jung v. Matt i dom mediowy MediaCom przygotowały dla innogy Polska kampanię komunikującą nową ofertę fotowoltaiczną dla klientów indywidualnych.

W kampanii promującej tzw. produkty fotowoltaiczne wykorzystane noże nośniki reklamy zewnętrznej dostępne w Warszawie, by pokazać możliwości modułów fotowoltaicznych innogy. Przy współpracy z ekspertami innogy każdy nośnik - od reklamy w prasie i tramwajach, aż po wielkie billboardy - dokładnie przeliczono na urządzenia, jakie zasili moduł fotowoltaiczny jego wielkości. Dzięki temu będzie można się dowiedzieć, jaka powierzchnia modułu fotowoltaicznego może zasilić smartfona, telewizor LCD, a nawet całe osiedle.

„Włącz energię słoneczną w swoim domu” jest pierwszą w Polsce przeprowadzoną na tak szeroką skalę kampanią, która komunikuje produkty fotowoltaiczne. Strategia medialna przygotowana przez 180heartbeats wspólnie z domem mediowym MediaCom objęła zarówno komunikację wewnętrzną w siedzibie i salonach innogy, jak i media zewnętrzne: outdoor, online, mobile, prasę oraz radio.

180heartbeats + Jung v. Matt współpracuje z innogy Polska od września 2016 roku. Dotychczas przygotowała strategię komunikacji towarzyszącej rebrandingowi firmy (dawniej RWE), a także stworzyła i przeprowadziła akcje specjalne, m.in. tę pod hasłem „Miło Cię widzieć” z wykorzystaniem znanego warszawskiego neonu na Moście Gdańskim.

Dołącz do dyskusji: „Włącz energię słoneczną w swoim domu” w kampanii innogy Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl