SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Włącz Hortex do posiłku” - kampania soków 100%

Pod hasłem „Włącz Hortex do posiłku” ruszyła kampania reklamowa soków 100%. Działania przygotowały Opus B, ASAP&ASAP, Dynamo Films, OMD i Pure Play.

Article

Komunikacja oparta jest na idei „Włącz Hortex do posiłku”. Każdy z soków Hortex to konkretny benefit, taki jak porcja energii, wartości odżywczych czy witamin, który warto dodać do różnych okazji w trakcie dnia.

Agencja Opus B przygotowała serię spotów telewizyjnych oraz key visuale, na bazie których powstały materiały POS.

- Kampania ma dynamiczny i lifestylowy charakter oraz pozytywny i nowoczesny look – zgodnie z nowym pozycjonowaniem Hortex. Te soki towarzyszą prawdziwym ludziom w realnym świecie. Wyzwalają pozytywne emocje i wspierają "ogarniaczy" dnia codziennego - mówi Tomek Kosiński, creative director w Opus B, agencji odpowiedzialnej za kreację kampanii.

Spoty wyreżyserowała Martyna Iwańska, produkcją zajęło się studio Dynamo Films, za warstwę dźwiękową odpowiadało studio Głośno. Postprodukcją zajął się zespół motion w agencji Opus B. Działania digital koordynuje agencja ASAP&ASAP. Za zakup mediów odpowiadają Pure Play oraz OMD.

-
-
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Włącz Hortex do posiłku” - kampania soków 100%

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl