Właściciel sklepów MediaMarkt rozstrzygnął wielki przetarg mediowy

Firma MediaMarktSaturn, właściciel sieci sklepów MediaMarkt, zakończyła trwający od wielu miesięcy przetarg na obsługę mediową. Był to największy międzynarodowy przetarg w jej historii.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Właściciel sklepów MediaMarkt rozstrzygnął wielki przetarg mediowy

Spółka MediaMarktSaturn zakończyła właśnie proces przetargowy na nową agencję mediową, który po raz pierwszy w jej historii miał wymiar międzynarodowy, bo dotyczył Europy. 

Przetarg miał charakter wieloetapowy, trwał blisko osiem miesięcy, a zaproszono do niego cztery główne sieci agencji medialnych. Był to również największy międzynarodowy przetarg w historii MediaMarktSaturn. Jego celem była dalsza optymalizacja strategii i planowania, zwiększenie wydajności i rozwój najnowocześniejszych możliwości poprzez spersonalizowaną komunikację opartą na danych.

Firma do współpracy wybrała holding Publicis Groupe, co oznacza, że w przypadku rynku polskiego zostanie zakończona współpraca z dotychczasową agencją mediową sieci sklepów MediaMarkt Polska - UM (IPG Mediabrands). Nowa agencja mediowa rozpocznie współpracę z firmą w październiku br. 

Nowy poziom współpracy, nowe możliwości technologiczne

Spółka podkreśla, że “nowa konfiguracja z międzynarodową siecią mediową Publicis zapewnia właściwą równowagę między globalnym, wydajnym zarządzaniem mediami a lokalnie dostosowanym wdrażaniem taktyki. Dzięki nowej platformie opartej na danych wykorzystywany jest pełny potencjał: od tworzenia i wykorzystania spostrzeżeń w celu zoptymalizowanego planowania, przez doskonałe targetowanie w różnych kanałach, po kompleksową analitykę i raportowani”.

Konsolidacja obsługi mediowej w jednej sieci agencji ma umożliwić nowy poziom wymiany pomiędzy 11 rynkami, na których działa MediaMarktSaturn. - Nowe możliwości technologiczne w obszarze ad-tech-stack powinny także zapewnić efektywniejsze wykorzystanie budżetu mediowego i ciągłą optymalizację efektywności kampanii w czasie rzeczywistym. Tworzymy doskonale połączoną w sieć podstawę, która zapewni nam nową inteligencję i nowy dostęp do analiz. To jeszcze bardziej wzmocni nasz marketing w sposób oparty na danych – powiedział Michael Schuld, CCMO w MediaMarktSaturn.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana