W 2013 roku agencja Logic Design odświeżyła identyfikację wizualną klasycznej linii opakowań marki w sposób, który wyraża witalność płynącą z wody Vittel i odnosi się do motywu tryskającej wody w kształcie litery V. Opierając się na tej koncepcji agencja zaproponowała teraz wersję premium wody Vittel dla sektora restauracji i hoteli.

Stylowa i elegancka linia premium nawiązuje zarówno do tryskającej wody źródlanej jak i czapki kucharza. Agencja Logic Design zaproponowała także nowy kształt etykiet, aby zwiększyć ich czytelność. Grafika linii premium jest podkreślona przez użycie szlachetnego, posrebrzanego papieru.
Nowa linia jest dostępna w 3 formatach: 1 l, 500 ml i 250 ml.
W tytule filmu nie ma cyfry 4. Warto poprawić ten błąd.
No nie wiem. Odgrzewanko po tylu latach? Może być niestrawnie. Ale, zobaczymy.