Wojciech Bogusz awansował w międzynarodowych strukturach Heinekena

Wojciech Bogusz awansował do globalnej struktury Heinekena i odpowiada za tę markę piwa na Europę - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Wojciech Bogusz awansował w międzynarodowych strukturach Heinekena
Wojciech Bogusz

Wojciech Bogusz z początkiem września objął stanowisko brand development managera marki Heineken na Europę w koncernie browarniczym Heineken. Awansował z lokalnych struktur firmy w Polsce - od 2012 roku pracował w marketingu Grupy Żywiec, której Heineken International jest większościowym akcjonariuszem.

Ostatnio jako global premium brands director odpowiadał za marki Heineken, Desperados, Paulaner, Guinness. Wcześniej był marketing managerem global premium brands, a także marketing managerem marki Żywiec.

Zanim dołączył do Grupy Żywiec, Bogusz pracował też w działach marketingu takich firm jak Danone i Reckitt Benckiser. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski