Wojciech Kałużny na czele Grupy Goldbach w Polsce, odchodzi Kirsten Drössel

Wojciech Kałużny od lutego będzie zajmował stanowisko dyrektora zarządzającego Grupy Goldbach w Polsce. Pełniąca poprzednio te obowiązki Kirsten Drössel, odpowiadająca w Grupie Goldbach za region Europy Środkowo-Wschodniej, odchodzi z firmy.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Wojciech Kałużny na czele Grupy Goldbach w Polsce, odchodzi Kirsten Drössel
Wojciech Kałużny

Wojciech Kałużny w nowej funkcji będzie odpowiadał za zarządzanie działalnością biznesową Grupy Goldbach w Polsce, raportując do Rolanda Wittmanna, chief strategy officera w zarządzie Grupy Goldbach.

Poprzednio Kałużny przez pół roku koordynował działania kadry zarządzającej firmą w Polsce, a przedtem jako dyrektor sprzedaży sieci reklamy internetowej Goldbach Audience odpowiadał za negocjacje agencyjne, projektował ofertę sieci oraz nadzorował pracę działów sprzedażowych. Z firmą, wcześniej działającą jako Arbomedia Polska, jest związany od 8 lat.

Przypomnijmy, że jesienią ub.r. Grupa Goldbach próbowała sprzedać agencję Goldbach Interactive, ale negocjacje zakończyły się fiaskiem, po czym włączono spółkę do struktur Goldbach Audience, a część pracowników na czele z dyrektorem zarządzającym Markiem Parzydło odeszła z firmy (więcej na ten temat).

Goldbach Audience współpracuje z ponad tysiącem wydawców internetowych, których serwisy mają łącznie 79 proc. zasięgu w polskim internecie. - Jesteśmy teraz w dobrej sytuacji wyjściowej do ekspansji na nowe obszary rynku przy jednoczesnym rozwoju obecnego biznesu. Tak jak w Niemczech i Austrii rozważamy stworzenie biura reklamy telewizyjnej - zapowiada Michi Frank, CEO Grupy Goldbach.

Poprzednio działalnością Grupy Goldbach w Polsce zarządzała Kirsten Drössel, która pełniła w firmie funkcję dyrektor w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Obecnie, po ponad trzech latach pracy, odchodzi ze spółki. Dalsze plany zawodowe Drössel nie są na razie znane.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu