Wojciech Papuziński i Michał Gajewski associate creative directorami w Schulz brand friendly

W agencji Schulz brand friendly powstały dwa równoległe działy kreacji - na ich czele stanęli Wojciech Papuziński i Michał Gajewski obejmując stanowiska associate creative directorów.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Wojciech Papuziński i Michał Gajewski associate creative directorami w Schulz brand friendly
od lewej: Michał Gajewski, Wojciech Papuziński

Do tej pory w agencji Schulz brand friendly funkcjonowały trzy zespoły kreatywne. Obecnie ich liczba została zmniejszona do dwóch.

- Wbrew ogólnorynkowym tendencjom w czasie kryzysu pandemicznego rozwój agencji bardzo przyspieszył. Pojawiła się z jednej strony duża liczba projektów od naszych stałych klientów. Jednocześnie zauważyliśmy, że najbliższy czas będzie niezwykle wymagający dla nowej sprzedaży. Intensywność działań sprzedażowych paradoksalnie musi zostać w tym okresie zwiększona, a przede wszystkim musi się w ogóle zmienić nasze podejście do pozyskiwania nowych klientów i tego, jak realizować projekty. To spowodowało, że główny rozwój (w zakresie osobowym) musiał zostać ukierunkowany na rozwój struktur w zespołach kreatywnych - komentuje Andrzej Kapera, managing director w Schulz brand friendly.

Wojciech Papuziński działa w branży marketingowej od 14 lat. Wcześniej doświadczenie zdobywał m.in. w agencjach Demo, S4 czy SoInteractive, gdzie obsługiwał takich klientów jak Volkswagen Bank, Diageo, Sizeer, Goodyear, PAH, Roca, Payback czy Praktiker. W Schulz brand friendly pracuje od 2012 roku, początkowo jako senior copywriter, następnie jako creative group head, zarządzając pracą zespołu kreatywnego m.in. dla Mitsubishi, Essilor, Lubelska, Unipharm, KAS, Cinema City, L'Oreal, TBM, Piątnica, Valeant Pharmaceuticals International, PharmaCF, Orkla Health, Politan czy Gatta. Przez ostatnie dwa lata jako head of creative teams sprawował pieczę nad zespołami kreatywnymi przy obsłudze przetargów oraz stałych klientów, m.in. Wawel, USP Zdrowie, Bausch Health oraz Pudliszki.

Michał Gajewski związany jest z branżą marketingową od 2000 roku. Doświadczenie zdobywał m.in. w Heads Advertising, Schulz brand friendly, Demo i Art FM. W 2018 roku Gajewski wrócił do agencji Schulz na stanowisko creative group head. Początkowo jego zespół pracował dla Wawelu, USP Zdrowie i startował w przetargach. W związku ze współpracą z Kauflandem zrealizował kampanie „Superłup”, „Stąd takie dobre” i inne, co poskutkowało koniecznością rozszerzenia teamu Gajewskiego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych