SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wojewódzki i Figurski w reklamie

Kuba Wojewódzki i Michał Figurski w radiowej kampanii reklamowej

Agencja Grey Worldwide Warszawa wygrała przetarg na przygotowanie kampanii ATL dla Radia 94. Kampania obejmie outdoor, prasę oraz internet. Start kampanii planowany jest na 15.04.2004.

Kampania ma odnowić wizerunek stacji. Jest jednym z elementów szerszego programu zmian w Radiu 94. Radio ma wprawdzie utrzymać swój bezkompromisowy charakter i pozostać "męską stacją", jednak rezygnuje z szowinistycznego wizerunku. Nadal nadaje rockową muzykę i podejmuje kontrowersyjne tematy.

W kampanii, pokazane zostaną dwie osobowości stacji: Michał Figurski, dyrektor programowy, oraz Kuba Wojewódzki, prowadzący z Figurskim porannny program "Antylista".

Kampania ma za zadanie zwiększenie słuchalności, która w okresie grudzień 2003 - luty 2004 r. w Warszawie w grupie 25-49 lat wynosiła 2,45 proc. (udział w rynku) przy zasięgu dziennym wynoszącym 3,14 proc. (Radio Track, SMG/KRC Millward Brown Co.).
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Wojewódzki i Figurski w reklamie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl