Wolniejszy wzrost wydatków na reklamę online

Rynek internetowej reklamy będzie się rozrastał, ale w następnychkilku latach wzrost będzie wolniejszy niż obecnie.

km
km
Udostępnij artykuł:

W przyszłym roku wydatki na reklamę online w USA zwiększą się o29 procent - informuje The New York Times, powołując się naprognozę firmy eMarketer. Jednak w 2011 roku wydanych zostanietutaj 42 miliardy dolarów, co w porównaniu z rokiem 2010 będzieoznaczało wzrost już tylko o 12 procent.

Według eMarketera, w ciągu najbliższych trzech lat niecoszybciej od całego rynku będzie rozwijać się segment reklamy wwyszukiwarkach internetowych. Tymczasem pomimo coraz większejpopularności i całego medialnego szumu wokół serwisówspołecznościowych, wydatki na reklamę na tego typu stronach będą w2011 roku stanowić zaledwie 6 procent całego rynku internetowejreklamy.

Z kolei gdy weźmiemy pod uwagę cały amerykański rynek reklamowy,udział reklamy online zdaniem eMarketera zwiększy się tutaj wlatach 2008 - 2011 z 9,3 do 13,3 procenta.

źródło: NYT

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana