SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Woman’s Flow” nowym magazynem kobiet. Naczelną Agnieszka Wrzesień

Z początkiem października br. na rynku pojawił się nowy kwartalnik kierowany do przedsiębiorczych kobiet „Woman’s Flow” (WorkPress).
 

Article

Magazyn poświęcony jest głównie tematyce biznesowej, ale poruszane są w nim również tematy lifestylowe (psychologia, socjologia, moda, design, uroda, czas wolny czy zdrowie). Tematem przewodnim pierwszego numeru są nowe technologie w biznesie - znalazł się w nim wywiad z Przemysławem Szuderem z Microsoftu czy materiał o kobiecych start-upach, które różny sposób korzystają z nowych technologii.

Redaktor naczelną „Woman’s Flow” jest Agnieszka Wrzesień, w przeszłości dziennikarka m.in. „Przekroju”, „Wprost” i „Newsweeka”. Szatę graficzną przygotował Piotr Żyłko, związany m.in. z wydawnictwem Ringier Axel Springer Polska.

Pierwszy numer pisma ma 116 stron i kosztuje 15 zł. Nakład kwartalnika to 15 tys. egz., dostępny jest on w salonach Empik oraz w wybranych salonach Relay i Inmedio.

Magazyn promowany jest głównie przez media społecznościowe oraz podczas eventów i konferencji.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Woman’s Flow” nowym magazynem kobiet. Naczelną Agnieszka Wrzesień

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
melepeta
O miesiąc za późno!
8 8
odpowiedź
User
henio
Ładna okładka
10 9
odpowiedź
User
KH
Fajna okładka. Nareszcie coś innego.
11 9
odpowiedź
User
ola
okładka super, szkoda że w środku to samo co wszędzie.
9 8
odpowiedź
User
danka
Kolejny magazyn z cyklu popromuję koleżankę z koła gospodyń. Okładka choć ciekawa ma się nijak do treści w środku, a w zasadzie do jej braku. Wróżę szybki upadek….
9 9
odpowiedź