Worecki reklamuje święta z TK Maxx (wideo)

Bohaterem najnowszego spotu reklamowego sieci sklepów TK Maxx jest Worecki, czyli niezwykły worek na prezenty. Za realizację świątecznej akcji marki odpowiada agencja Ogilvy.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Worecki reklamuje święta z TK Maxx (wideo)

Bohaterem świątecznego spotu TK Maxx jest "niezwykły" worek na prezenty zwany Woreckim, który odnaleziony przez wyjątkowo sprytną klientkę, trafi do jej domu i stanie się ukochanym pupilem rodziny. Worecki przez kolejnych 12 miesięcy nie opuści spostrzegawczej klientki i towarzysząc jej cały rok, będzie ją obdarowywać wyjątkowymi upominkami.

Reklama ukazuje niekończące się możliwości prezentowe – od klasycznych po zupełnie nieoczekiwane. W ten sposób marka chce zaprosić swoich klientów do konkursu, który jest poszukiwaniem Woreckiego w sklepach TK Maxx oraz sprawianie radości najbliższym poprzez obdarowywanie ich wymarzonymi prezentami.  

W sklepach na terenie Polski zostaną ukryte worki w czerwono-białe paski. Osoby, które wykażą się spostrzegawczością oraz refleksem i znajdą je jako pierwsze wygrają specjalny prezent – przez cały rok co miesiąc będą otrzymywać od TK Maxx pudełka upominkowe pełne niespodzianek. Ułatwieniem w poszukiwaniu świątecznego worka Woreckiego będą wskazówki pojawiające się na profilu TK Maxx na Facebooku.

Za realizację projektu odpowiada agencja Ogilvy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję